اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 7 ماده

برترین‌های دو و میدانی بانوان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان قم پس از رقابت مدعیان در هفت رشته معرفی شدند.

برترین‌های دو و میدانی بانوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی بانوان استان قم با شرکت مدعیان مواد مختلف در رده‌های سنی گوناگون در سطح بسیار بالایی به انجام رسید و امروز در روز پایانی این مسباقات نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات به شکل آزاد در رده‌های سنی مختلف رقابت‌های خود را در پیست دو و‌ میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار کردند تا نفرات برتر مواد مختلف این دوره از پیکارها شناسایی شوند.

رقابت‌های قهرمانی دو و ‌میدانی بانوان قم در مواد 100 متر، 800 متر، 100 متر با مانع، پرتاب دیسک، پرش طول، پرتاب وزنه و پرش ارتفاع برگزار شد و در آن نفرات مدعی رقابتی جذاب و دیدنی داشتند.

در رقابت‌های ماده 100 متر زهرا مرادی زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی این ماده شد در حالی که مقام نایب قهرمانی به فاطمه محمدی رسید و پریسا حیدری در این ماده به مقام سوم دست یافت.

در رقابت‌های ماده 800 متر این دوره از مسابقات قهرمانی دو و ‌میدانی بانوان استان قم، سپیده مظفری موفق‌ترین دو و‌ میدانی کار بود که توانست بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان مقام قهرمانی را از آن خود کند در حالی که اسماء جعفری و مریم هدایتی در این ماده دوم و سوم شدند.

رقابت‌های ماده 100 متر با مانع پیکارهای قهرمانی دو و‌ میدانی بانوان استان قم بین مدعیان نزدیک و جذاب بود و در نهایت این هانیه فیضی بود که بهترین عملکرد را داشت و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در این ماده نیز زهرا مرادی و نجمه رحیمیان عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات رشته پرتاب دیسک این دوره از پیکارهای دو و میدانی بانوان قم، فاطمه رمضانی دو و ‌میدانی‌کار موفق بود که بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست مقام قهرمانی این رشته را به دست بیاورد، ضمن اینکه در این ماده حبیبه بخشایش و زهرا جهانبانی مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در ماده پرش طول مسابقات قهرمانی دو و‌ میدانی بانوان استان قم که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، فاطمه محمدی بهترین دو و‌ میدانی‌کار بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و نسرین چراغی و زهرا بندکوثری دوم و سوم شدند.

در مسابقات ماده پرش ارتفاع که رقابت در آن با شرکت مدعیان دو و‌ میدانی بانوان قم برگزار شد، هانیه فیضی بهترین رکورد را به ثبت رساند و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های قهرمانی استان شد و خدیجه میرزایی و زینب موسوی به مقام‌های بعدی دست یافتند.

در رقابت‌های رشته پرتاب وزنه این نسرین چراغی بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و حبیبه بخشایش و فاطمه رمضانی دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول