اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرمان در مجلس:

توسعه حمل و نقل ریلی ضعیف است

خبرگزاری فارس: نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین کار راه و شهرسازی توسعه حمل و نقل ریلی است و کشور ما در این زمینه ضعیف عمل کرده ‌و همه مسئولان باید با جدیت پیشرفت راه آهن را دنبال کنیم.

توسعه حمل و نقل ریلی ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد‌مهدی زاهدی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اظهار داشت: بازدیدهایی که از ادارات مختلف انجام می‌دهیم در راستای آشنایی با دستگاه‌ها است تا مباحث مربوط به هر دستگاه در برنامه پنجم توسعه استان را مشاهده و با مشکلات پیش‌روی آنها آشنا شویم.

وی افزود: مسکن مهر گام بسیار بزرگی است و باید به علت راه‌اندازی این پروژه در سطح ملی از دولت کمال تشکر را داشت.

زاهدی با اشاره به مدت باقیمانده از عمر دولت دهم گفت: همه مسئولان باید مراقبت کنند تا این پروژه به صورت مطلوب انجام و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و دولت تکمیل شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان عنوان کرد: نباید افزایش تولید و افزایش ساخت و سازها را فدای کیفیت کنیم، زیرا استان کرمان زلزله‌خیز است و کیفیت ساختمان‌ها تأثیر به سزایی در سلامت جانی و مالی مردم دارد.

زاهدی اذعان داشت: مسکن مهر علاوه بر اینکه از کیفیت خوبی برخوردار باشد، باید قیمت تمام شده پایینی داشته باشد و در این زمینه مشاوره و راهنمایی کارشناسان تأثیر‌گذار است.

وی تصریح کرد: نظام مهندسی باید رابطه تنگاتنگی با مسکن و شهرسازی داشته باشد و از آنها خواسته شود تا طراحی و نظارت پروژه‌ها را با جدیت پیگیری کنند و به نظر می‌رسد، این نظارت مهم قلمداد نمی‌شود.

زاهدی افزود: تعامل با افراد متخصص می‌تواند کمک قابل قبولی به مسئولان در راستای پیشرفت پروژه‌ها کند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین کار راه و شهرسازی که باید در کشور ما صورت ‌گیرد، توسعه حمل و نقل ریلی است و کشور ما در این زمینه ضعیف عمل کرده ‌و همه مسئولان باید با جدیت پیشرفت راه آهن را دنبال کنیم.

زاهدی گفت: استان کرمان در بحث راه‌های مواصلاتی موقعیت ویژه‌ای دارد و راه‌های برون شهری و درون شهری در این استان باید به صورت جدی و در حد مناسب توسعه و گسترش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد بزرگراه‌ها از توسعه راه‌های روستایی نباید غفلت کرد و بدانیم که راه روستایی زیربنای اقتصاد کشور است و بسیاری از دغدغه روستائیان راه و جاده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول