اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

واگذاری صدور کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل به انجمن صنفی رانندگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و ‌نقل و پایانه‌ها‌ی همدان گفت: امور اجرایی مربوط به صدور، تعویض، المثنی و تمدید کارت هوشمند رانندگان و ناوگان حمل و نقل به انجمن صنفی رانندگان در شهرستان همدان و ملایر واگذار شد.

واگذاری صدور کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل به انجمن صنفی رانندگان

گودرز محمودی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به برنامه و سیاست‌های دولت مبنی بر واگذاری برخی امور به بخش خصوصی و با عنایت به اینکه اصناف زیرمجموعه حمل و نقل با مقررات حمل و نقلی آشنایی کامل دارند، انجمن صنفی رانندگان بهترین گزینه برای انجام این امر بوده است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از توان تشکل‌های صنفی برای شناسایی مسائل حمل و نقلی و بررسی و کاهش مشکلات و تنگناها در برنامه‌ریزی جامع برای آینده حمل و نقل در استان و کشور بسیار مؤثر بوده و با واگذاری برخی امور اجرایی این فرصت برای کارکنان ایجاد می‌شود تا با نظارت بیشتر بتوانند گام‌های اساسی را در زمینه ارتقای وضعیت موجود بردارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان افزود: برای ‌بهره‌گیری مناسب از توانمندی این انجمن‌ها تمام امور مربوط به صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان به دفاتر انجمن صنفی رانندگان در شهر همدان و شهرستان ملایر سپرده شده است و از این پس متقاضیان با مراجعه به این انجمن‌ها تقاضای خود را به انجام خواهند رسانید.

وی با بیان اینکه در حمل و نقل امروز تردد رانندگان بدون داشتن کارت هوشمند در جاده‌ها ممنوع است، اظهار داشت: این کارت در واقع شناسه فعالیت در بخش حمل و نقل عمومی است و تمام اطلاعات راننده و ناوگان در آن گنجانده شده است.

محمودی افزود: ثبت این اطلاعات در سیستم امکان دسترسی به مشخصات، کنترل و ارزیابی فعالان عرصه حمل و نقل و شرایط ناوگان را به ما می‌دهد.

وی با اشاره به طرح‌های مکانیزه و حرکت به سمت شبکه‌ای شدن حمل و نقل و تجمیع اطلاعات گفت: مکانیزه شدن کارت هوشمند رانندگان و ناوگان عمومی به وضعیت حمل و نقل جاده‌ای کمک خواهد کرد تا در آینده با فعالیت‌های شبکه‌ای و گسترده از طریق درگاه ملی به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول