اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج خبر داد

افزایش اتوبوس‌های جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان کرج گفت: با تمهیدات انجام شده و تامین اعتبارات مالی تا پایان سال، اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی در مرکز استان البرز افزوده خواهد شد.

افزایش اتوبوس‌های جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی کرج

مهرداد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: کلانشهر کرج با جمعیتی حدود دو میلیون نفر از نظر حمل و نقل عمومی شرایط خوبی داشته و در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها و کلانشهرهای کشور، خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: البته با وجود جمعیت زیاد این کلانشهر که قابل مقایسه با بسیاری از مراکز استان‌ها هم نیست، باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل عمومی را به سطح استاندارد مطلوب برسانیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان کرج با بیان اینکه در گذشته اتوبوس‌های فرسوده و تعداد اندک آنها برای مردم مشکلات بسیاری ایجاد کرده بود، گفت: در نخستین گام طرحی را برای از رده خارج کردن اتوبوس‌های فرسوده اجرا کردیم که هم اکنون انجام این مهم برای مردم به طور کامل ملموس است.

 

میانگین سنی 5 سال برای اتوبوس‌های کرج

کیانی با بیان اینکه میانگین سنی اتوبوس‌های فعال در شهرستان کرج پنج سال است،‌ گفت: تلاش‌های انجام شده در این حوزه موجب شده است تا کلانشهر کرج دارای جوان‌ترین ناوگان اتوبوسرانی کشور باشد.

وی تصریح کرد:‌ موضوع دیگر افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال بود که در این زمینه نیز اقدامات خوبی از سوی شهرداری و دستگاه‌های مرتبط استانی انجام و از ابتدای سال تاکنون 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز استان البرز افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان کرج اظهار داشت: با ورود اتوبوس‌های جدید به سیستم خدماتی، شاهد تسریع در جابه‌جایی مسافران درون شهری کرج هستیم و این روند ادامه خواهد داشت.

 

تا پایان سال 150 اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می‌شود

کیانی با بیان اینکه همچنان افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در کرج در دستور کار قرار دارد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و قراردادهایی که داریم تا پایان سال 150 دستگاه اتوبوس دیگر را به توان فعلی اضافه خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد:  اتوبوس‌های جدید از نوع آکیا بوده که خوشبختانه دارای امکانات مناسبی از جمله کولر برای مسافران هستند.

کیانی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت دستگاه‌های مسئول،‌ تعداد خودروهای ناوگان اتوبوسرانی کرج به میزانی که نیاز مردم برآورده شود، افزایش یابد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول