اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

سامان‌دهی حمل و نقل عمومی در شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر خواستار سامان‌دهی حمل و نقل عمومی در این شهرستان شد و گفت: اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شوشتر باید برای سامان‌دهی حمل و نقل عمومی برنامه ارائه کنند.

سامان‌دهی حمل و نقل عمومی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در بسیاری از بخش‌های حمل و نقل عمومی در شهر مشکلاتی وجود دارد و باید در این باره چاره‌اندیشی شود تا مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

وی با اشاره به مینی‌بوس‌ها شهرداری در زمان‌کاری به مردم خدمات مناسبی ارائه نمی‌کنند، افزود: بسیاری از مینی‌بوس‌ها شهرداری شوشتر در زمان کاری در حال ارائه خدمات خصوصی به مردم هستند و نظارتی بر این بخش در شهرداری وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید قرارداد واگذاری این مینی‌بوس‌ها در شهرداری تغییر کند، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا این بخش مستقل شود و هزینه‌های شهرداری در این بخش کاهش یابد و این امر تنها با اصلاح قرارداد‌های واگذاری این وسائل نقلیه به بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هزینه‌های شهرداری در این بخش باید آنالیز شود، تأکید کرد: شهرداری باید با کارشناسی صحیح در بخش هزینه‌ها لوایحی به شورای اسلامی شهر ارسال کند و شورا نیز در این بخش باید با دقت‌نظر به لوایح ارسالی رسیدگی کند و از تصویب گذرانده و تکلیف این بخش را روشن کند.

رسولی با اشاره به اینکه در بسیاری از خطوط شهری تاکسی وجود ندارد، افزود: باید تلاش کرد تا تاکسی‌های موجود در سطح شهر شوشتر در خطوط شهری تقسیم شوند و یا برنامه‌ای برای حضور چرخشی تاکسی‌ها در خطوط شهری و برون شهری ارائه شود.

همچنین در این جلسه عضو دیگر شورای اسلامی شهر اظهار داشت: سامان‌دهی کشتارگاه شوشتر به دلیل ارائه خدمات به مردم باید در دستور کار شورای شهر باشد.

فرامرز محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه هزینه‌های موجود در این بخش بررسی شده است، افزود: شهرداری قرار است با پیمانکاری مجرب در این باره عقد قرارداد کند و باید کوشید تا عقد قرارداد با این پیمانکار در کمترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول