اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان:

35 هزار راننده در حمل و نقل درون شهری اصفهان فعال هستند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر 35 هزار راننده در راستای حمل و نقل درون شهری اصفهان اعم از رانندگان تاکسی‌های پلاک قرمز، سرویس‌های مدارس و آژانس‌ها فعالیت می‌کنند.

35 هزار راننده در حمل و نقل درون شهری اصفهان فعال هستند

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشن شهروندی به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور 10 هزار نفر از رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنها در اصفهان در حال برگزاری است.

وی به آغاز نخستین حرکت تاکسی‌رانی اصفهان به منظور برگزاری جشن شهروندی به مناسبت اعیاد شعبانیه از سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این جشن با هماهنگی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در باغ نور اصفهان برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری نیز جشن شهروندی از دوم تیرماه جاری در اصفهان آغاز شده است و این جشن به مدت پنج شب تا ششم تیرماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هر شب حدود 2 هزار نفر از تاکسی‌رانان و خانواده‌های آنها در این جشن شرکت می‌کنند، اضافه کرد: در حال حاضر 35 هزار راننده در راستای حمل و نقل درون شهری اصفهان اعم از رانندگان تاکسی‌های پلاک قرمز، سرویس‌های مدارس و آژانس‌ها فعالیت می‌کنند.

عسگری‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر سومین شب از برگزاری این جشن گذشته است، تاکید کرد: تاکنون حدود 6 هزار نفر از رانندگان تاکسی موجود در سطح شهر اصفهان و خانواده‌های آنها در جشن شهروندی حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام تاکسی‌رانان اصفهان و دریافت بلیت برای حضور در این جشن از دو ماه گذشته صورت گرفته است، افزود: برگزاری این جشن‌ها در راستای ارتقا و تقویت شادابی، انرژی و تداوم فعالیت رانندگان تاکسی‌های فعال در سطح شهر موثر است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول