اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پایانه‌های استان البرز تاکید کرد

نقش توسعه حمل و نقل در رونق اقتصادی البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل پایانه‌های استان البرز با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی در این استان به ویژه در حوزه صنعت و تولید تاکید کرد: توسعه حمل و نقل جاده‌ای در این استان برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های اقتصادی البرز ضروری است.

نقش توسعه حمل و نقل در رونق اقتصادی البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه مشترک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با مجمع امور اصناف این استان عصر امروز در شهرستان کرج برگزار و طی آن تفاهمنامه‌ همکاری میان این دو واحد به امضا رسید.

در بخشی از جلسه فوق، محمد جواد عطرچیان مدیر کل اداره پایانه‌های کشور طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز دارای توانمندی‌های بسیاری در حوزه اقتصادی و صنعتی است که موجب رونق این استان تازه تاسیس شده است.

* لزوم توسعه زیرساخت‌های اقتصادی البرز

وی تصریح کرد: کارشناسان معتقد هستند که برای توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای باید زیرساخت‌های لازم در آن فراهم باشد که دسترسی آسان و راحت به راه و جاده یکی از مهمترین این فاکتورها و نیازها است.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی استان البرز توسعه راه‌ها به عنوان زیرساخت اصلی اقتصادی است تا بتوانیم تولیدات استان را برای صدور به دیگر نقاط کشور و همچنین بازارهای جهانی منتقل کنیم.

عطرچیان افزود: در حال حاضر بیش از 70 شرکت تعاونی حمل بار و حدود 25 شرکت تعاونی جابه‌جایی مسافر در استان البرز فعالیت می‌کنند که باید این امکانات توسعه یافته تا همراه با افزایش تولیدات در استان بتوانیم خدمات‌رسانی لازم را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تحقق این برنامه نقش مهمی در اجرای رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی داشته و از سوی دیگر در رونق اقتصادی استان البرز تاثیر مستقیم و بسیاری خواهد داشت.

مدیر کل اداره پایانه‌های استان البرز در پایان اظهار داشت: تلاش ما این است که بخشی از وظائف و اختیارات حوزه حمل و نقل را به بخش خصوصی واگذار کنیم و در همین زمینه آماده همکاری با مجامع امور صنفی در استان البرز هستیم.

لازم به توضیح است،‌ در این جلسه با امضای موافقتنامه‌ای اختیارات مربوط واگذاری بارنامه‌ها، صدور، توزیع و تحویل بار به انجمن صنفی استان البرز واگذار شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول