اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن خبر داد

راه‏اندازی گشت کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در بومهن

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از راه‏اندازی گشت روزانه برای کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در بومهن خبر داد.

راه‏اندازی گشت کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در بومهن

محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تعمیر سامانه‏های روشنایی راهنمای موجود در بلوار اصلی شهر و نصب رفلکتور و دیگر تجهیزات به منظور تسهیل در عبور و مرور، افزایش ایمنی تردد و کاهش ترافیک سطح شهر را می‏توان در ردیف اقدامات این نهاد در شهر بومهن قرار داد.

شهردار بومهن اضافه کرد: در این میان، نصب علائم ترافیکی راهنمایی و رانندگی در طول خیابان اصلی و معابر فرعی سطح شهر هرگز فراموش نشد.

به گفته آهنگران، شیفت رانندگان تاکسی و مینی‏بوس شهر بومهن در ایام تعطیل انتهای سال گذشته و امسال دایر بود و مدیریت و نظارت بر ناوگان عمومی درون‏شهری زیرپوشش و فعالیت گشت روزانه برای کنترل بیشتر ناوگان به منظور ارائه خدمات به شهروندان در سال 91 نیز به قوت خود باقی است.

آهنگران اضافه کرد: افزایش ساعات فعالیت مرکز معاینه فنی مکانیزه بومهن به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان نیز صورت گرفته است.

شهردار بومهن افزود: در این خصوص، صدور کارت و برچسب معاینه فنی بر اساس استانداردهای تعریف شده در سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏ها انجام می‏گیرد.

وی با اشاره به شعار سال 91 که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب است، خاطرنشان کرد: سال 91 بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین شده است.

آهنگران تصریح کرد: از این رو، مجموعه ولایت‏مدار شهرداری بومهن از جمله سازمان حمل ‏و نقل همگانی در راستای تحقق منویات معظم‏له از هیچ کوششی دریغ نمی‏کند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول