اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای شهرستان سوادکوه خبر داد

آغاز طرح انتقال آب «گلناب‌دره» به 2 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهرستان سوادکوه از آغاز طرح انتقال آب گلناب دره به شهرهای زیراب و شیرگاه مازندران خبر داد.

آغاز طرح انتقال آب «گلناب‌دره» به 2 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، هرمز نیازآذری بعدازظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب بیان داشت: هفته اول تیرماه توسط وزارت نیرو به هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نامگذاری شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه آب و فاضلاب شهری متولی توزیع آب در شهرهاست، گفت: آبفای سوادکوه به چهار شهر، 20 روستا، 13 هزار مشترک و 17 هزار خانوار سوادکوه خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت توپوگرافی و طبیعی شهرستان سوادکوه برای تامین و توزیع آب، گفت: تامین آب شهرهای سوادکوه در گذشته از چاه‌های حاشیه رودخانه انجام می‌شد که به دلیل بافت زمین‌شناسی و واقع بودن زغالشویی در بالادست شاهد مشکلاتی در کیفیت و کمیت آن بوده‌ایم.

نیازآذری به آغاز طرح انتقال آب گلناب دره به شهرهای زیراب و شیرگاه و روستاهای مسیر اشاره کرد و گفت: فراز و نشیب‌هایی را در این انتقال شاهد بوده‌ایم.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان سوادکوه در ادامه گفت: با نظر استانی و شهرستانی مستقیم در تامین آب ورود پیدا کردیم.

این مسئول به تلاش و همکاری ایثارگرانه مدیر آبفای استان مازندران و فرماندار و همکاران آبفای شهرستان و سوادکوه در انتقال آب دراسله به گلناب دره اشاره کرد و متذکر شد: مشکل کمیّت و کیفیّت آب آشامیدنی سوادکوه حل شده است.

وی در پایان از افزایش اعتبارات آب و فاضلاب شهری سوادکوه خبر داد و اذعان داشت: در سال گذشته شاهد افزایش اعتبارات آب و فاضلاب در شهرستان سوادکوه بوده‌ایم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول