اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی جهرم خبر داد

آغاز عملیات اجرایی کانال‌های آبرسانی در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی جهرم از آغاز عملیات اجرایی 9 کانال آبرسانی در بخش‌های مختلف این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی کانال‌های آبرسانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، جلال بهجو بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی 9 رشته کانال آبرسانی به طول 5.4 کیلومتر در بخش‌های سیمکان، کردیان و خفر شهرستان جهرم با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال آغاز شد.

وی با بیان اینکه این 9 رشته کانال برای آبرسانی به 950 هکتار از اراضی این مناطق استفاده می‌شود، افزود: امید است که با اجرای طرح پوشش انهار، کارایی انتقال آب در این اراضی به بیش از 70 درصد افزایش یافته و استفاده بهینه از منابع آب آبیاری را در پی داشته باشد

رئیس اداره جهاد کشاورزی جهرم کاهش مسیر انتقال آب و جلوگیری از تخریب آن را که با شروع فصل بارندگی اتفاق می‌افتاد، از مزایای دیگر اجرای این طرح برشمرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و عوامل موثر در ایجاد اشتغال در این بخش ابراز داشت: تاکنون 72 مورد طرح در زمینه‌های مختلف به کمیته تخصصی توسعه کشاورزی ارجاع داده شده که پس از بررسی‌های فنی، اقتصادی و اجتماعی این طرح‌ها در ستاد اجرایی این شهرستان مطرح و 14 هزار میلیون ریال تسهیلات مورد موافقت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول