اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مهلت یک ماهه مجریان

پتروشیمی اردبیل از رکود در ‌می‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت انجام شده با مجری پروژه پتروشیمی اردبیل، این مجموعه تا یک ماه آینده از حالت رکود بیرون آمده و فعال می‌شود.

پتروشیمی اردبیل از رکود در ‌می‌آید

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کارخانه پتروشیمی اردبیل امروز به انبار سیب‌زمینی تبدیل شده است و سئوال ما از متولیان این کارخانه این است که اگر این مجموعه توجیه اقتصادی داشت چرا تعطیل شده و اگر توجیه اقتصادی نداشت چرا به کلنگ‌زنی پر‌زرق و برق این مجموعه اقدام کردید؟

وی خاطرنشان کرد: آرام آرام موانع پیش رو در حال برطرف شدن است و با پیگیری نمایندگان فعلی مجری این پروژه یک ماه فرصت خواسته تا وعده‌های خود را در راه‌اندازی این مجموعه عملی کند که در این مدت نیز ما ساکت ننشسته‌ایم بلکه تلاش می‌کنیم از طریق سرمایه‌گذاران بخش غیر‌دولتی اعم از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای راه‌اندازی این مجموعه تدبیری درست داشته باشیم.

منتخب مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع اکتشاف نفت مغان و همچنین فعال کردن مجموعه‌های صنعتی واقع شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد و یادآور شد: ما از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته‌ایم با تقویت مدیریت شهرک‌های صنعتی و مجموعه‌های تولیدی علاج واقعی در رونق واحدهای تولیدی و صنعتی را اندیشیده و از تعطیلی 80 درصدی آنها جلوگیری کند.

* بنیاد شهید ارزشی‌ترین نهاد جای اختلاس نیست

افضلی‌فرد در خصوص موضوع اختلاس در بنیاد شهید شهرستان اردبیل بیان داشت: بنده در روزهای آخر مسئولیتم به شدت با عوامل اختلاسی که در مدیریت بنیاد شهید شهرستان اردبیل رخ داده بود برخورد کرده و فرد مورد نظر را به هیئت تخلفات و دادگاه معرفی کرده بودم.

وی ادامه داد: هر چند برخی از کاندیداها در دوران تبلیغات از این موضوع سوء استفاده کرده و شایعات مختلفی را درست کردند، اما انتظار داشتم مسئولان امر در این زمینه اطلا‌ع‌رسانی شفاف و صادقانه‌ای داشته باشد و گوشه‌ای از اقدامات ما را در دوران مسئولیتمان در شناسایی و معرفی افراد متخلف به دادگاه بیان می‌کردند تا دامنه این شایعات بیش از این گسترده‌تر نمی‌شد.

این مسئول در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه بنیاد شهید از مجموعه‌های ارزشی و آرمانی انقلاب اسلامی است، به خبرنگار فارس اذعان داشت: سلامت این مجموعه بسیار با اهمیت است و نباید فرصت داد تا سوء استفاده کنندگان بتوانند از این فضای معنوی بهره‌برداری غیر‌اصولی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول