اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضا رحمانی مدیر‌عامل شرکت پتروشیمی ‌اراک‌ ‌شد

خبرگزاری فارس: بر ‌اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شازند (اراک) مدیر عامل جدید شرکت پتروشیمی شازند (اراک) منصوب شد.

رضا رحمانی مدیر‌عامل شرکت پتروشیمی ‌اراک‌ ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره رضا رحمانی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند(اراک) منصوب شد.

مدیر عامل جدید پتروشیمی شازند (اراک) در این جلسه به برنامه‌های سال آینده این شرکت اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی طرح توسعه پلی‌اتیلن سبک خطی، افزایش ظرفیت تولید به میزان 25 هزار تن در سال را هدف قرار داده‌ایم.

رحمانی با اشاره به اینکه تلاش داریم واحد پلی پروپیلن جم که در حال حاضر 50 درصد ظرفیت دارد را به حداقل 70 درصد برسانیم اظهار داشت: همچنین به منظور کاهش هزینه اجاره مخازن، احداث مخازن صادراتی در ماهشهر را در اولویت برنامه‌های مهم شرکت پتروشیمی شازند(اراک) در آینده قرار داده‌ایم.

وی به اهداف و برنامه‌های کلان شرکت پتروشیمی شازند(اراک) اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی طرح توسعه هیدروژناسیون که موجب کاهش در قیمت تمام شده و بازیافت مواد اولیه می‌شود، همچنین تلاش برای تجدید نظر در برخی از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، بهبود رفاه عمومی کارکنان و استفاده از توان نیروی انسانی متخصص به منظور به حداکثر رساندن سود و دارایی سهامداران از برنامه‌های در پیش‌رو این شرکت خواهد بود.

مدیر عامل جدید پتروشیمی شازند (اراک) خاطر نشان ساخت: این شرکت در سال 90 در تولید، فروش محصولات تولیدی و رشد مقداری محصولات افزایش چشمگیری داشته است.

رحمانی پیش از این رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شازند بود که پس از مدیریت احمد محمدی‌بوساری سرپرستی شرکت را به عهده گرفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول