اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی پتروشیمی خراسان:

پتروشیمی خراسان 180 هزار قطعه مورد نیاز خود را تولید کرد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی پتروشیمی خراسان گفت: 180 هزار قطعه مورد نیاز این مجتمع و سایر مجتمع‌ها توسط مجتمع پتروشیمی خراسان تولید و تامین شده است.

پتروشیمی خراسان 180 هزار قطعه مورد نیاز خود را تولید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد رمضانعلی امام‌وردی در جریان بازدید مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس از سایت مجتمع پتروشیمی خراسان اظهار کرد: تحریم‌ها در پتروشیمی خراسان تقریباً بی‌اثر و از سویی تولیدات این مجتمع همواره بالاتر از برنامه این مجتمع بوده است.

وی اظهارداشت: تعمیرات اساس مجتمع پتروشیمی خراسان طبق برنامه توسط متخصصان داخلی انجام و اخیرا نیز این تعمیرات با موفقیت انجام شد.

مسئول روابط عمومی پتروشیمی خراسان با بیان اینکه تعمیرات انجام شده وسیع‌ترین کار تعمیراتی از آغاز کار بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی خراسان تاکنون بوده است، افزود: این تعمیرات طی 22 روزدر این مجتمع به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 300 هزار نفر ساعت کار تعمیراتی در این راستا انجام شد، اظهار کرد: طی این برنامه 800 نفر از پرسنل شرکت، 100 نفر از کارکنان متخصص از سایر پتروشیمی‌ها و حدوداً 300 نفر از نفرات روزمزد بومی منطقه این کار را به ثمر رساندند.

امام‌وردی در ادامه با ارائه مشخصاتی از مجتمع پتروشیمی خراسان گفت: طراحی این مجتمع در دو دهه قبل توسط شرکت‌هایی از انگلستان، هلند و ایتالیا  صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مجتمع پتروشیمی خراسان سال 75 به تولید رسیده و دارای واحدهای آمونیاک، اوره، کریستال ملامین است.

مسئول روابط عمومی پتروشیمی خراسان با اشاره به اینکه خوراک این مجتمع از گاز خانگیران سرخس تأمین می‌شود، افزود: روزانه هزار تن آمونیاک، هزار و 500 تن اوره و 62 تن کریستال ملامین تولید می‌شود.

به گفته وی تنها واحد کریستال ملامین خاورمیانه بوده که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

امام‌وردی با بیان اینکه آینده دنیا به سمت استفاده از کریستال ملامین پیش می‌رود، گفت: تمام البسه، ام.دی.اف و ... از مشتقات کریستال بوده و این ماده مهم نقش به‌سزایی در تولیدات دارد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه توجه به محیط زیست و فضای سبز از برنامه‌های اصلی پتروشیمی خراسان در فعالیت‌ها بوده است، گفت: افتخارات زیادی توسط این مجتمع به عنوان صنعت سبز رقم خورده است.

مسئول روابط عمومی پتروشیمی خراسان افزود: فضای سایت این مجتمع پتروشیمی 140 هکتار بوده که از این میزان 35 هکتار سایت صنعتی و بقیه فضای سبز است.

وی همچنین با قدردانی از خبرگزاری فارس درانعکاس اخبار این مجتمع گفت: حجم اخبار انتشار یافته از این مجتمع در رسانه‌ها به نقل از خبرگزاری فارس در سطح بالایی قرار داشته و حتی در نشریات خارجی نیز خبرهای و گزارش‌های پتروشیمی خراسان به نقل از خبرگزاری فارس انتشار یافته است.

* تحریم‌های دشمنان علیه نظام بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد همچنین مدیر‌کل استان‌های خبرگزاری فارس در جریان بازدید از پتروشیمی خراسان اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که با فعالیت‌های این مجتمع تحریم‌های دشمنان بی‌اثر بوده است و با فعالیت‌های خوبی که انجام شده بسیاری از نیازهای این مجتمع و سایر واحدهای پتروشیمی را خودمان تأمین کرده‌ایم.

حسن کربلایی با بیان اینکه ما به عنوان سربازان رسانه‌ای نظام وظیفه داریم این دستاوردها را منعکس کنیم، افزود: قطعاً از اطلاع‌رسانی در این ارتباط دریغ نخواهیم کرد و همواره با اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های انجام شده در این بخش‌ها تلاش می‌کنیم تا ظرفیت‌های بالای علمی کشور و صنایع را به مردم ارائه نماییم تا فضای امید و نشاط هر چه بیشتر در جامعه فراهم شود.

کربلایی با تاکید بر اینکه باید این دستاوردها به مردم هر چه بیشتر اطلاع‌رسانی شود، اظهار کرد: کاری که شما در حوزه صنعت و تولید انجام می‌دهید جهاد است و اینها به مردم امید می‌دهد که با تمام توان جلوی تحریم‌ها ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت نیز در تحریم‌ها عقب‌نشینی نخواهند کرد و نظام را یاری می‌کنند، افزود: تمام این خودکفایی‌ها و دستاوردهای علمی حاصل جانفشانی شهداست که همت خود را برای سربلندی نظام صرف کردند.

وی بار دیگر بر بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و خطاب به مسئول روابط عمومی پتروشیمی خراسان یادآور شد: اگر دیروز رزمندگان ما در جبهه‌های نبرد علیه خصم زبون می‌جنگیدند، شما امروز در جبهه تولید که مهمتر از آن جبهه دفاعی است حضور دارید که در سربلندی نظام اسلامی بسیار مسئله مهمی است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول