اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجتمع پتروشیمی خراسان:

تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی خراسان انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون مجتمع پتروشیمی خراسان اعلام کرد: تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی خراسان توسط متخصصان مجتمع و در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام و در مدار تولید قرار گرفت.

تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی خراسان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خراسان، حسن حکیمی اظهار کرد: شرکت پتروشیمی خراسان با انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی واحدهای تولیدی و فنی را در مدار تولیدی قرار داده و برگی دیگر بر افتخارات این مجتمع رقم زد.

وی افزود: تعمیرات انجام شده وسیع‌ترین کار تعمیراتی از آغاز کار بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی خراسان تاکنون بوده که طی 22 روز به اجرا درآمد.

به گفته حکیمی، در این کار بزرگ که با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای داخلی انجام شد بیش از 400 دستگاه ثابت و دوار، 540 دستگاه شیر اطمینان و شیر کنترل و همچنین بیش از یک هزار و 150 دستگاه تجهیزات ابزار دقیق بازگشایی و تعمیر شد.

وی با بیان اینکه از سرویس خارج کردن کامل مجتمع و انجام تولیدات مربوط به (Total shut Down) در حداقل زمان ممکن و کمتر از 48 ساعت صورت گرفت، افزود: تعویض تعداد 168 عدد از تیوب‌های ریفرمر واحد آمونیاک و روتین کامل توربین ژنراتورهای نیروگاه از جمله کارهای بزرگی بود که برای نخستین بار و توسط متخصصین مجتمع و شرکت‌های ایرانی با موفقیت صورت گرفت.

معاون مجتمع پتروشیمی خراسان تصریح کرد: روتین کامل چهار کمپرسور بزرگ واحدهای اوره و آمونیاک و تعویض کاتالیست‌ها در این واحد و تعویض مبدل‌های واحد اوره نیز از کارهایی بود که انجام شد.

وی با بیان اینکه بیش از 300 هزار نفر ساعت کار تعمیراتی در برنامه اخیر مورد استفاده قرار گرفت، گفت: کاری تخصصی و وسیع در شرکت پتروشیمی خراسان انجام شد.

حکیمی اظهار کرد: در انجام این فعالیت 800 نفر از پرسنل شرکت، 100 نفر از همکاران متخصص از سایر پتروشیمی‌ها و حدوداً 300 نفر از نفرات روزمزد بومی منطقه این کار را به مرحله انجام رساندند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول