اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح خبر داد

سرمایه‌گذاری 5 میلیارد دلاری برای ساخت پتروشیمی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: برای ساخت پتروشیمی در بوشهر با هزینه 5 میلیارد دلار اعلام آمادگی کردیم که در سه سال این اعتبار باید تامین شود.

سرمایه‌گذاری 5 میلیارد دلاری برای ساخت پتروشیمی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین دقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شعار امسال به‌ عنوان حمایت کار و سرمایه ایرانی آمادگی داریم در بخش‌های مختلف صنعتی در بوشهر سرمایه‌گذاری کنیم.

وی افزود: همچنین در سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی نیز در بوشهر آمادگی داریم و معتقدیم شایسته نیست استان بوشهر بیکار داشته باشد.

دقیقی گفت: برای ساخت پتروشیمی در بوشهر با هزینه 5 میلیارد دلار اعلام آمادگی کردیم که در سه سال این اعتبار باید تامین شود.

 

مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به توانایی‌های وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع از نظر ساخت تجهیزات مشکلی ندارد و پشتیبان خوبی برای نیروی مسلح است.

دقیقی افزود: با کمک مراکز تحقیقاتی در سپاه و ارتش آمادگی ساخت هواپیماهای مسافری و جنگی و همچنین ساخت تانک را داریم و هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه در ساخت هلی‌کوپتر، انواع موشک‌های و ماهواره از کشورهای پیشرو هستیم گفت: همه این موفقیت‌ها به برکت تلاش و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم امکان‌پذیر شده است.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام ملت بزرگترین سلاح در مقابل دشمن است اظهار داشت: ما همیشه باید آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات نظامی و نرم دشمن حفظ کنیم.

دقیقی تاکید کرد:‌ برای کمک به ساخت تجهیزات بیمارستانی در استان بوشهر یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول