اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار

پتروشیمی لرستان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پتروشیمی لرستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار ریالی، پتروشیمی لرستان خرداد سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

پتروشیمی لرستان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود امین‌نژاد ظهر امروز در بازدید جمعی از خبرنگاران لرستانی از پروژه پتروشیمی لرستان در خرم‌آباد گفت: به منظور ایجاد توازن منطقه‌ای در توسعه و توازن بین استان‌های مختلف کشور، تحرک‌بخشی به فرآیند تولید در مناطق کم‌تر توسعه یافته، ایجاد اشتغال در کشور، فعال کردن بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی و راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در این‌گونه مناطق، شرکت پتروشیمی لرستان در سال 86 شروع به کار کرد.

وی افزود: این شرکت در مساحتی بالغ بر 130 هکتار در کیلومتر 12 جاده خرم‌آباد به کوهدشت در استان لرستان قرار گرفته است.

امین‌نژاد با اشاره به اینکه مالکیت این شرکت 100 درصد متعلق به شرکت پتروشیمی باختر است، کل سرمایه‌گذاری پتروشیمی لرستان را بالغ بر 620 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 10 هزار تن بتن‌ریزی در مترمکعب در این واحد صنعتی کار شده است، گفت: 11 هزار تن آلموتور نیز در این پروژه به کار رفته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی استان لرستان با بیان اینکه این شرکت یکی از پروژه‌های در دست اجرای موفق پتروشیمی کشور است، ابراز امیدواری کرد که پتروشیمی استان لرستان خردادماه سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

امین‌نژاد گفت: با بهره‌برداری از این طرح صنعتی سالانه 300 هزار تن پلی‌اتیلن سبک و سنگین تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لرستان با بیان اینکه از طریق وزارت نفت این طرح جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است، اظهار داشت: در صورت تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار، این پتروشیمی سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول