اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مطالعات اقتصادی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی:

مازندران در لیست 10 استان هدف پتروشیمی کشور قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مطالعات اقتصادی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی از قرار گرفتن مازندران در لیست 10 استان هدف پتروشیمی کشور خبر داد.

مازندران در لیست 10 استان هدف پتروشیمی کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حمیدرضا عجمی سه‌شنبه شب در نشستی که با هدف آشنایی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در سالن اجتماعات این بندر برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که محدودیت‌های صنایع در استان‌های شمالی به‌ ویژه مازندران برداشته شد و نگاه جدیدی در این استان اتفاق افتاد.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت‌ها و منابع موجود در کشور در بخش صنایع پایین دستی، میانی و تکمیلی، با بررسی‌های انجام شده توانستیم 10 استان کشور را به عنوان مراکز پتروشیمی کشور انتخاب و سرمایه‌گذاری‌های خود را در آنها آغاز کنیم که مازندران هم یکی از آنهاست.

رئیس مطالعات اقتصادی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با بیان اینکه طرح‌ها و مکان‌یابی مربوطه در حال انجام و بسترهای قانونی آن هم کاملا مشخص است، اظهار داشت: به ‌طور یقین طرح‌هایی در مکان‌یابی آورده می‌شوند که می‌توانند جایگاه خوبی داشته باشند.

عجمی تصریح کرد: بخش صنایع پایین دستی و تکمیلی نامحدود است و در نقشه جامع پتروشیمی، واحدهای میانی و تکمیلی را برای مازندران مدنظر داریم و هر طرحی که جذاب بوده و به طور طبیعی خوراک آن وابسته به پتروشیمی باشد، اجرا می‌شود.

در ادامه رحمان روشن‌نیا، مسئول جذب سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم در سخنانی گفت: در ابتدای سال 91 دو تفاهمنامه با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم که بر اساس آن در حوزه شهرک‌های صنعتی و شهرک‌های تخصصی در بخش صنایع پتروشیمی، هر نوع فعالیتی باید با هماهنگی هر دو انجام شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول