اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبادان:

کلاس مربیگری فوتبال B در آبادان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان با بیان اینکه آبادان یکی از توانمندترین شهرها برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح بالا است، گفت: کلاس مربیگری فوتبال B در آبادان آغاز به کار کرد.

کلاس مربیگری فوتبال B در آبادان آغاز به کار کرد

مظفر شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پس از برگزاری کلاس مربیگری D که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، کلاس مربیگری فوتبال B دومین کلاسی است که در آبادان کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه 20 نفر از مربیان دارای مدرک مربیگری C از شهرهای مختلف استان خوزستان در این کلاس حضور دارند، افزود: "حسن سالمی" مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران وظیفه آموزش در این دوره را بر عهده دارد.

بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان به حضور چهره‌هایی همچون نادر اسدالله‌زاده، حکیم عوده‌پور، عیسی دارم و شهرام برات‌پوری در این کلاس‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: آبادان در این دوره شش سهمیه دارد و از حداکثر آن برای شرکت در کلاس‌ها استفاده کرده است.

وی آبادان را یکی از توانمندترین شهرهای استان خوزستان و کشور برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح بالا دانست و خاطرنشان کرد: امکاناتی همچون تالار آموزش، سالن ولیعصر و ... شرایط برگزاری اینگونه کلاس‌ها را در منطقه فراهم کرده است و شاید این امکانات در یک مجموعه را کمتر شهری در اختیار داشته باشد.

شاملی در ادامه تلاش‌های رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان را در فراهم شدن شرایط  فعلی غیر قابل انکار دانست و از او تقدیر و تشکر کرد.

مدت برگزاری این دوره کلاس مربیگری فوتبال 16 روزه است و از امروز سه‌شنبه در مجموعه ورزشی زنده‌یاد دهداری آبادان آغاز شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول