اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین خبر داد

برگزاری کلاس مربی‌گری درجه D فوتبال

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین از برگزاری کلاس مربی‌گری درجه D فوتبال در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان خبر داد.

برگزاری کلاس مربی‌گری درجه D فوتبال

جعفر پوروزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون کلاس‌های مربی‌گری فوتبال اظهار کرد: هیئت فوتبال استان قزوین به درخواست دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان کلاس مربی‌گری درجه D (استعدادیابی) را در این دانشگاه برگزار کرده است.

وی تعداد شرکت‌کنندگان این دوره را 29 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این دوره به مدت پنج روز به مدرسی میرمسعود میرزاده و سرپرستی مرتضی زرآبادی برگزار شد.

دبیر هیئت فوتبال قزوین خاطرنشان کرد: تمام شرکت‌کنندگان در این دوره، دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد بودند.

وی گفت: هفته دوم و سوم رقابت‌های باشگاهی فوتسال قزوین با برگزاری شش دیدار به انجام رسید که در مهم‌ترین دیدار هفته دوم تیم شاهین پیریوسفیان با نتیجه پر گل 11 بر یک موفق به شکست شهدای زینبیه شد.

پوروزیری ادامه داد: در دیگر دیدار هفته دوم نیز منتظران قائم یک بر صفر مقابل ماهان به برتری رسید و شهیدان کوچک‌تبار دو بر صفر از سد مقاومت گذشت.

وی بیان کرد: در مهم‌ترین دیدار هفته سوم رقابت‌های فوتسال باشگاهی شهرستان قزوین تیم شهیدان کوچک‌تبار با حساب 10 بر سه شهدای‌ زینبیه را مغلوب کرد و شاهین‌ پیریوسفیان نیز 11 بر صفر یاران یوزباشچای را از پیش رو برداشت.

نتیجه مساوی حاصل بازی تیم‌های ماهان و مقاومت

دبیر هیئت فوتبال قزوین عنوان کرد: به این ترتیب تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم شهیدان کوچک‌تبار با کسب 9 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتسال باشگاهی شهرستان قزوین قرار دارد.

وی آغاز هفته چهارم رقابت‌های فوتسال باشگاهی شهرستان قزوین را سه‌شنبه دوم خرداد ماه اعلام کرد و افزود: هفته‌ چهارم این رقابت‌ها با برگزاری سه دیدار میان تیم‌های مقاومت با منتظران، شهیدان کوچک‌تبار با یاران یوزباشچای و شهدای زینبیه و ماهان سه‌شنبه دوم خردادماه در سالن ورزشی میلاد اقبالیه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول