اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه ابتدایی خرداد ماه اتفاق می‌افتد

برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال جوانان آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان از برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات نونهالان و جوانان فوتبال آبادان در روز دهم خرداد ماه خبر داد.

برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال جوانان آبادان

مظفر شاملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روز دهم خرداد ماه در محل هیئت فوتبال آبادان پذیرای نمایندگان تیم‌های شهرستان به منظور آغاز مسابقات باشگاهی جوانان و نونهالان آبادان هستیم.

وی با اشاره به زمان آغاز مسابقات باشگاهی جوانان و نونهالان فوتبال آبادان اضافه کرد: قرار بر این بود که این مسابقات از روز بیست و پنجم خرداد ماه آغاز شود که با توجه به درگیر بودن بازیکن‌ها با فصل امتحانات، احتمال موکول شدن آن به ابتدای تیر ماه وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال آبادان افزود: زمین چمن کارگر، شهرداری و 17 شهریور را برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته و در این خصوص با ارگان‌های صاحب زمین وارد مذاکره شدیم.

وی در ادامه از زمان آغاز مسابقات باشگاهی فوتبال در رده سنی بزرگسالان گفت و خاطر نشان کرد: هنوز به نتیجه قطعی در این خصوص نرسیدیم ولی احتمال اینکه این بازی‌ها را در مهر ماه برگزار کنیم وجود دارد.

شاملی با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقات مناسبتی در آبادان قطعی است، تصریح کرد: در این ماه مبارک مسابقات فوتسال خود را بین باشگاه‌های شهرستان در سالن ولیعصر (عج) برگزار کرده ضمن اینکه زمین چمن مجموعه شادروان دهداری نیز در ماه مهمانی خدا میزبان مسابقات مینی فوتبال پیشکسوتان است.

وی در پایان اضافه کرد: با وجود مشکلات فراوان مسابقات نوجوانان فوتبال آبادان را برگزار کرده و امیدوار هستیم که ارگان‌های متمول منطقه برای به سرانجام رساندن مسابقات پیش رو ما را تنها نگذارند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول