اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی:

برای احیای تیم فوتبال پیام به دنبال راهکاری اساسی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: به دنبال راهکاری اساسی برای احیای تیم فوتبال پیام هستیم.

برای احیای تیم فوتبال پیام به دنبال راهکاری اساسی هستیم

عباس چمنیان در گفت‏وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد درباره وضعیت تیم فوتبال پیام خراسان اظهار کرد: هیچ مذاکره و یا صحبتی با محمود صفایی، مالک باشگاه نداشته‎ام و از طرف او هم اقدامی برای گفت‎وگو نشده است، اما برای این تیم برنامه‏هایی داریم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز کاملاً پی‌گیر اوضاع تیم‎های استان است و در جلساتمان راهکاری اساسی برای سر و سامان دادن به وضعیت تیم پیام را دنبال می‎کنیم.

وی ادامه داد: مشاور حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در حال بررسی حقوقی مالکیت این باشگاه است زیرا این تیم مدعیانی برای مالکیت دارد و مالکیت تیم به نام محمود صفایی که در این چند سال تیم را مدیریت می‎کرد، نبود.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه تیم پیام جزو هویت فوتبال استان است، خاطرنشان کرد: تیم پیام مانند بیماری شده است که به وضعیت بحرانی رسیده است، زیرا مالکیتش دارای مشکل است و از طرفی دیگر بدهی‎هایی هم دارد اما برای نجات آن ابتدا باید مسئله مالکیت را تعیین کرد.

وی افزود: از کسانی که درباره مالکیت این تیم مدعی هستند می‎خواهم صبر داشته باشند تا بررسی‎های حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان به نتیجه برسد و برای احیای مجدد تیم نیاز است که تمامی استان، چه دستگاه‎های دولتی و چه بخش خصوصی کمک کنند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی درباره سیاست‎های این هیئت برای تیم‎های استان تاکید کرد: قرار نیست هیئت فوتبال در هیچ رده‎ای تیمداری کند و اصلاً بنا نداریم در کار تیم‎های استان دخالت کنیم، اما نقش مدیریتی و حمایتی خود را به نحو احسن دنبال خواهیم کرد و تا جایی که بتوانیم از تیم‎هایمان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: ما یک طرفه و مستقیم در کار تیم‎ها دخالت نمی‎کنیم، اما پی‌گیر حل مشکلاتشان هستیم همان طور که اکنون با مدیران ابومسلم در ارتباط هستیم و به آنها کمک می‎کنیم.

چمنیان در پاسخ به این انتقاد که رویه هیئت فوتبال درباره تیم‏های ابومسلم و پیام همان رویه هیئت فوتبال قبلی است که به شکست انجامید و هیئت فوتبال باید توقعات مردم را برآورده کند، گفت: این توقع که منابع و مدیریت تصمیم‌گیری در اختیار فرد دیگری باشد اما هیئت فوتبال پاسخ‌گو باشد توقع نابه‌جایی است.

وی افزود: من نمی‎گویم که وضعیت تیم‎ها به ما ربطی ندارد و پای خود را از مسائل این تیم‎ها بیرون می‏کشیم، ما قطعاً دنبال حل مشکلات همه تیم‎های استان در حد توان خود خواهیم بود و خود را مسئول می‎دانیم اما ارتباط باید دو طرفه باشد و تا مسئولان تیم پیام نخواهند ما نمی‏توانیم به آنها کمک کنیم.

وی ادامه داد: قرار نیست هیئت فوتبال در فوتبال استان بی‌اثر باشد و اگر این اتفاق بیافتد خودم اعلام خواهم کرد که هیئت فوتبال بی‌اثر شده است.

چمنیان تاکید کرد: ما نمی‎خواهیم تصمیم مقطعی و احساسی برای تیم پیام بگیریم تا دوباره مشکلات گذشته تکرار شود بلکه به دنبال این هستیم که مشکل تیم را از ریشه حل کنیم که ممکن است این کار زمان ببرد.

وی افزود: مشکلات ابومسلم و پیام یک روزه به وجود نیامدند که یک روزه هم از بین بروند و این تیم‎ها مشکلات زیادی دارند که حل آنها زمان‌بر است.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول