اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ساروی تیم فوتبال مس رفسنجان:

فوتبال مازندران بازیکن دارد اما پول ندارد/ دلال‌بازی نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: بازیکن ساروی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در حال حاضر فوتبال مازندران بازیکنان زیادی دارد، اما در قبال این همه بازیکن خوب و مستعد، مدیران پول و هزینه بازیکن را ندارند.

فوتبال مازندران بازیکن دارد اما پول ندارد/ دلال‌بازی نمی‌کنم

علی نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مازندران سرشار از استعدادهای بالقوه ورزشی به ویژه در رشته فوتبال است که به خوبی مسئولان نمی‌توانند از این همه استعدادها استفاده کنند.

وی بیان داشت: فرق فوتبال مازندران با کرمان این است که مازندران بازیکنان با استعداد دارد، اما پول ندارد؛ ولی در مقابل مدیران کرمان پول دارند و بازیکن ندارند و به خوبی نمی‌توانند پول و هزینه زیاد را چطوری خرج کنند.

مدافع مس رفسنجان کرمان از علاقه خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: درحال‌حاضر از چند لیگ دسته یک فوتبال کشور پیشنهاد دارم.

نوریان گفت: در لیگ دسته یک فوتبال کشور برای فصل جاری با تیم‌های تربیت یزد، گل گهر سیرجان، استیل آذین و نساجی قائمشهر، شهرداری بندرعباس پیشنهاد بازی دارم.

این بازیکن فوتبال ابراز داشت: سال گذشته قرارداد یکساله با تیم مس رفسنجان کرمان داشتم که مسئولان باشگاه هم دوست دارند که قرارداد خودم را تمدید کنم.

این بازیکن ساروی ادامه داد: به خاطر مشکلات آب و هوایی که شهر کرمان دارد علاقه‌ای به تمدید قرارداد در این تیم لیگ دسته یکی فوتبال کشور ندارم.

نوریان اذعان داشت: درحال‌حاضر برخی بازیکنان در حد حرفه‌ای فوتبال بازی نمی‌کنند، ولی با داشتن دلالی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند؛ اما بعضی از بازیکنان همانند من به خاطر نداشتن دلالیسم با توجه به داشتن استعداد و ارائه بازی خوب از فوتبال حرفه‌ای محروم هستند.

به گزارش فارس، علی نوریان در تیم‌های استیل آذین تهران، صنعت ساری، مس رفسنجان کرمان، پیکان قزوین، شهرداری زنجان و امیدهای پرسپولیس تهران سابقه بازی دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول