اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون زمین و منابع مالی

شاملی: کار کردن برای فوتبال آبادان مشکل است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: با توجه به مشکلات موجود در فوتبال آبادان کار کردن برای این رشته ورزشی در این منطقه مشکل است.

شاملی: کار کردن برای فوتبال آبادان مشکل است

مظفر شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تا قبل از آغاز فصل امتحانات مدارس باید مسابقات نیمه‌نهایی و پایانی فوتبال نوجوانان آبادان را برگزار کنیم.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی هیئت فوتبال آبادان اضافه کرد: مسابقات نوجوانان باشگاه‌های آبادان را در حالی به مراحل پایانی رسانیدم که مبلغ ورودی تیم‌ها به بازی‌ها را خود هیئت متقبل شد.

رئیس هیئت فوتبال آبادان افزود: به هر حال برگزاری مسابقات ملزم به هزینه کردن برای در اختیار داشتن پزشکیار و عوامل اجرایی بوده که با توجه به نبودن منابع مالی کار دشوار است.

وی همچنین دیگر مشکل هیئت فوتبال آبادان را در اختیار نداشتن زمین عنوان کرد و گفت: به هر ارگانی که مراجعه کردیم زمین‌های خود را به بهانه زیر کشت بودن در اختیار ما نگذاشتند و با توجه به این موضوع که زمین لازمه اصلی برگزاری مسابقات است، مشکلات ما دو چندان می‌شود.

شاملی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات موجود دست از تلاش برنداشته و به دنبال آن هستیم که مسابقات باشگاهی آبادان در سطوح پایه را برگزار کنیم.

وی از برگزاری مسابقات نونهالان و جوانان باشگاهی آبادان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که این بازی‌ها را بعد از اتمام فصل امتحانات و از اواخر خرداد ماه آغاز کنیم.

رئیس هیئت فوتبال آبادان اضافه کرد: برگزاری مسابقات بزرگسالان باشگاه‌های آبادان نیز از برنامه‌های بعدی ماست که به احتمال فراوان با توجه به فشردگی برنامه‌ها به بعد از ماه مبارک رمضان موکول می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول