اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد

برگزاری دوره داوری فوتبال نابینایان کشور به میزبانی آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری دوره داوری درجه سه فوتبال نابینایان و کم بینایان کشور در این منطقه خبر داد.

برگزاری دوره داوری فوتبال نابینایان کشور به میزبانی آبادان

خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برای نخستین‌بار است که آبادان خود را به‌عنوان میزبان دوره داوری درجه سه فوتبال نابینایان و کم‌بینایان کشور معرفی می‌کند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره اضافه کرد: این دوره از بعد از ظهر روز هفدهم خردادماه در تالار آموزش شهیده ناهید فتحی کرجو واقع در مجموعه شادروان پرویز دهداری آبادان آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در همین خصوص افزود: 25 داور از سراسر کشور در این دوره حضور داشته و چهار روز را در آبادان و اردوگاه میثاق این شهرستان اسکان دارند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به امکانات موجود در آبادان هر رویداد ورزشی شکل گرفته در این منطقه و هر میزبانی ورزشی و آموزشی می‌تواند به بالا بردن سطح کیفی فعالیت‌های ورزشی در شهرستان کمک کند.

تهذیبی تصریح کرد: با گرفتن میزبانی‌های متعدد باعث آن می‌شویم که مسئولان ورزشی کشور بیشتر در آبادان حاضر شده و ورزش این شهرستان با توجه به لیاقتی که دارد بیشتر به روی آنتن رسانه برود.

وی در پایان اضافه کرد: ورزش آبادان برای رسیدن به قوام مدیریتی باید با تفکر گرفتن میزبانی‌ها،رسیدگی به زیرساخت‌ها و کادر سازی هیئت‌های مختلف یکسال دیگر به همین شکل کار کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول