اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبادان خبر داد

برگزاری برنامه‌های جامع هیئت فوتبال آبادان در سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان از برگزاری برنامه‌های جامع هیئت فوتبال این منطقه در سال جاری خبر داد.

برگزاری برنامه‌های جامع هیئت فوتبال آبادان در سال 91

مظفر شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در مدت زمان اندکی که در اختیار داشتیم سعی‌مان بر این بود که رقابت‌های باشگاهی شهرستان را در رده‌های سنی مختلف در فصل 90 – 91 برگزار کنیم.

وی از تلاش‌های انجام شده توسط مجموعه‌اش برای دستیابی به این هدف تشکر کرد و گفت: هیئت فوتبال آبادان برای سال 91 برنامه‌های جامعی در دست اقدام دارد و با یاری خدا امسال مسابقات را با توجه به فرصت بیشتری که در اختیار داریم با کیفیت بالاتری برگزار می‌کنیم.

رئیس هیئت فوتبال آبادان افزود: رقابت در لیگ منظم مهم‌ترین عامل رشد تیم‌های ورزشی در همه رشته‌هاست لذا سعی داریم در همه رده‌های سنی زمینه را برای رشد و پیشرفت ورزشکاران فراهم کنیم.

وی در ادامه از امید صالحیان دبیر هیئت فوتبال، برزو ارژنگی رئیس کمیته اجرایی و غلام حسین امینی‌فر رئیس کمیته داوران مجموعه اش برای برگزاری این رقابت‌ها تشکر کرد و تلاش آنها را قابل تقدیر دانست.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های آبادان در رده سنی نوجوانان با حضور 10 تیم در آبادان برگزار شد که در دیدار پایانی تیم فرهنگ موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم جم را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

در این دوره از رقابت‌ها 25 مسابقه برگزار شد و 89 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. در بین تیم‌های شرکت‌کننده تیم فرهنگ با به ثمر رساندن 27 گل عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص داد و پنج‌مهر با زدن دو گل ضعیف‌ترین خط حمله را داشت.

تیم آزاد هم که در دیدار رده‌بندی با حساب پنج بر دو شهید جهان‌نژادیان را شکست داد عنوان بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول