اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان خبر داد

حضور تیم فوتبال هنرمندان در آبادان به مناسبت سوم خرداد

خبرگزاری فارس: سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان از حضور تیم فوتبال هنرمندان کشور به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در آبادان خبر داد.

حضور تیم فوتبال هنرمندان در آبادان به مناسبت سوم خرداد

ناصر گودرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد‌: کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان به دنبال آن است که با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی در جامعه شور و نشاط خاصی را در میان قدیمی‌های عرصه ورزش ایجاد کند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در راستای فعالیت‌های فرهنگی کانون پیشکسوتان، تیم فوتبال هنرمندان کشور در دیداری نمادین روز چهارم خردادماه به مصاف تیم پیشکسوتان فوتبال آبادان می‌رود.

سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان با اشاره به زمان دقیق برگزاری این مسابقه افزود: این مسابقه که تماشای آن برای خانواده‌ها نیز آزاد است رأس ساعت 18 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته به شکل زنده نیز از شبکه تلویزیونی شما پخش می‌شود.

وی با اعلام اسامی کامل تیم منتخب هنرمندان خاطر نشان کرد: جواد هاشمی، عارف لرستانی، امیر نوری، علی صالحی، محسن داداشی، پویا امینی، نیما نکیسا، امیرعباس محمودی، ابوالفضل همراه، مجتبی ظریفیان، مهدی حب درویش، مهدی صالح‌پور، مهدی خان میرزا، بنیامین مظفری، هوتن جوادی، شهاب عباسی، حامد تهرانی، امیر میرزائیان، مهدی توتونچی، مهدی نوری، علی کاظمی، داود صادقی، علی یاریار، اصغر همت و محمدرضا خادم اعضای تیم فوتبال هنرمندان برای بازی دوستانه مقابل پیشکسوتان آبادان را تشکیل می‌دهند.

گودرزی ادامه داد: جوایزی برای حاضران در ورزشگاه در روز مسابقه در نظر گرفته شده که به قید قرعه به آنها اهدا می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد : امیدوار هستیم که با حضور گرم دوستداران ورزش در روز برگزاری این مسابقه نمادین برای شکل دادن مسابقات مشابه و این‌چنینی بعدی دلگرم بشویم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول