اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سلماس:

تلاش دستگاه قضایی برای استقرار امنیت قابل توجه است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری سلماس گفت: تلاش دستگاه قضایی برای استقرار امنیت و نظم در جای جای میهن اسلامی قابل توجه است و باید این تلاش‌ها همچنان با جدیت دنبال شود.

تلاش دستگاه قضایی برای استقرار امنیت قابل توجه است

علی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس ضمن تبریک هفته قوه‌قضاییه، اظهار داشت: نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه قضایی و انتظامی سلماس همزمان با هفته قوه قضائیه در این شهرستان برگزار می‌شود تا اقشار مختلف مردم با زحمات فراوان و برنامه‌های مختلف این مجموعه آشنایی کافی پیدا کنند.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته قوه قضائیه اضافه کرد: روزهای این هفته به نام قوه قضائیه و ترویج فرهنگ حقوقی در جامعه، قوه قضائیه و حراست از بیت‌المال و مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی، قوه قضائیه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه ارزش‌های اسلامی در جامعه، قوه قضائیه و عدالت‌محوری، نظارت و قانونمندی، قوه قضائیه و حفظ حقوق شهروندی، حفاظت اجتماعی و معرفی حقوق بشر اسلامی، قوه قضائیه و ایجاد بسترهای امنیت اقتصادی در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین آخرین روز این هفته قوه قضائیه، ولایت‌محوری و تجدید میثاق با رهبری نامگذاری شده است و متناسب با نامگذاری روزهای این هفته نسبت به تدارک برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و ... اقدام شده است.

حسن‌زاده در تشریح برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در طول هفته در مساجد شهر، برگزاری مسابقه تیراندازی و قایقرانی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی و انتظامی سلماس، دیدار و ملاقات مردمی قضات دادگستری از جمله برنامه‌هایی هستند که در این هفته در این شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس دادگستری سلماس افزود: دادن جواز ملاقات حضوری و مرخصی به مناسبت این هفته به زندانیان واجدالشرایط، بازدید قضات شعبات مختلف از زندان‌های استان و حضور در جمع تولیدکنندگان زندانی از برنامه‌هایی است که به صورت روزانه در این هفته به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول