اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف برقراری ارتباط با کشورهای همسایه در حوزه سلامت

کنگره بین‌المللی اعتیاد به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کنگره بین‌المللی اعتیاد با هدف برقراری ارتباط با کشورهای همجوار در حوزه بهداشت و سلامت به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

کنگره بین‌المللی اعتیاد به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مسئول امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: کنگره بین‌المللی اعتیاد در مهر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار خواهد شد و برای اینکه اقشار مختلف مردم به ویژه پزشکان و دانشجویان مشارکت موثری از خود نشان دهند فراخوان مقاله انجام شده است.

حمیده محدثی تصریح کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت ارسال مقاله تا پایان خرداد است، افرادی که برای شرکت کردن در این کنگره علاقه‌مند هستند باید نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه اقدام کنند تا توسط مسئولان آثار رسیده مورد ارزشیابی قرار بگیرد.

محدثی با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای این کنگره مبحث اعتیاد زنان و آثار آن بر خانواده است اضافه کرد: محورهای مختلفی تعریف شده ولی یکی از مهم‌ترین مباحث، آثار شوم اعتیاد زن بر تک تک اعضای خانواده است لذا انتظار می‌رود جوانان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی در این حوزه بیشتر وارد شوند و از طریق ارائه آثار علمی خود ضمن تشریح موضوع به ارائه راهکار بپردازند.

وی به برگزاری کنگره بین‌المللی سلامتی زنان در ایران اشاره کرد و گفت: این کنگره با موضوع‌های مختلف مانند سلامت زنان از دید جامعه و جمعیت‌شناختی، بهداشت باروری، ورزش و تحرک بدنی، جنبه‌های روان‌شناختی در سلامت زنان، روان‌پریشی و مشکلات روانی زنان، اعتیاد زنان و ... از مهم‌ترین مباحث این کنگره است.

محدثی با بیان اینکه برای شرکت در این کنگره به زودی فراخوان انجام خواهد شد، ادامه داد: زمان برگزاری 29 تا 31 خرداد سال آینده است؛ از این رو فرصت کافی برای تهیه کردن آثار علمی و پژوهشی جهت شرکت کردن وجود دارد پس انتظار می‌رود از ظرفیت‌های علمی موجود نهایت بهره برده شود.

مسئول امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برقراری ارتباط با کشورهای همجوار در حوزه بهداشت و سلامت یکی از مهم‌ترین اهداف این کنگره قلمداد می‌شود اظهار داشت: برپایی این قبیل سمینارها و همایش‌های علمی با محوریت سلامت انتظار می‌رود خروجی مطلوبی را در معرض نمایش بگذارد و گام‌های بلندی در راستای حفظ سلامتی جسمی و روحی بانوان برداشته شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول