اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها

دختر 15 ساله اسفراینی ترک اعتیاد کرد

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان‌شمالی گفت: دختر 15 ساله اسفراینی که از پدر و مادر معتاد تولد یافته بود، پس از سال‌ها ترک اعتیاد کرد.

دختر 15 ساله اسفراینی ترک اعتیاد کرد

محمدرضا یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در حاشیه جشن بهبودیافتگان شهرستان اسفراین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این نوجوان که از بدو تولد دچار اعتیاد شده بود، با تلاش کمپ بهبود یافتگان که زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و بهزیستی فعالیت داشته، پاک شده است.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان‌شمالی همچنین به پاک‌شدن پدر دختر بچه هفت‌ساله اسفراینی پس از سالیان متمادی اشاره کرد و افزود: این دختر بچه با ارائه نامه‌ای نسبت به ترک اعتیاد پدرش به ابراز احساسات پرداخته است.

افزود: ترک اعتیاد و پاک‌شدن افراد از اعتیاد از مهم‌ترین راهبردهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کنار مقابله، درمان و پیشگیری است.

یزدان‌پناه همچنین از برنامه جشن پاک‌شدن پنج هزار نفر معتاد در بجنورد در اواخر هفته جاری خبر داد.

به گفته وی، طی دو سال گذشته چهار هزار نفر در بجنورد پاکی خود را  جشن گرفته که با این تعداد شمار بهبودیافتگان به 9 هزار نفر افزایش می‌یابد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی گفت: این مراسم با حضور مسئولانی از کشور و همچنین استان و کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول