اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

مجتمع توانبخشی اردبیل تا سه ماه آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: تا سه ماه آینده فاز اول مجموعه توانبخشی اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع توانبخشی اردبیل تا سه ماه آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر ودود سید شنوا عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته جانباز که با حضور جانبازان و خانواده‌های آنها در سالن ورزشی ایثار اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه توانبخشی در 13 هزار و 750 متر مربع در کنار بیمارستان ایثار اردبیل احداث شده و در اختیار جانبازان و افراد نیازمند قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این مجموعه بخشی از امکانات رفاهی و درمانی، مجموعه آب درمانی و توانبخشی برای جانبازان تدارک دیده شده است که با لحاظ شدن این پروژه در قالب مهر ماندگار انتظار می‌رود با عنایت دولت دهم این مجموعه تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

سید شنوا در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: با هدف ادای وظیفه و براساس سیاست‌گذاری‌هایی که انجام دادیم خدمت‌رسانی بی‌منت به جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران جز اولویت‌های اصلی است به طوری که در هفته جانباز سعی داریم با حضور در جمع آنها و خانواده‌هایشان در حد توان و امکان دلجویی و تفقد را داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: سالروز میلاد حضرت عباس (ع) به عنوان بزرگ پرچمدار دشت نینوا از آن جهت به عنوان روز جانباز نامیده شده است که جانبازان ما نیز در پیروی از مکتب امام حسین (ع) همچون حضرت عباس (ع) فرمان مولا و مقتدای خود را لبیک گفته و در جبهه جهاد و شهادت حاضر شدند.

وی ریشه این تبعیت و فرمانبرداری را در روحیه ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان توصیف کرد و ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی جانبازان ما در برابر تمام استکبار به مانند صحنه کربلا از تمام بضاعت و توان خود مایه گذاشتند تا به دنیا ثابت کنند که روحیه ایثار، جهاد و مقاومت شکستنی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از جانبازان به عنوان سند همیشه زنده نظام اسلامی و مایه آبرو و شرف ایرانیان یاد کرد و بیان داشت: وظیفه ما تکریم جایگاه و منزلت جانبازان در تمام حوزه‌ها است به طوری که ما در بخش اشتغال و درمان نهایت سعی خود را به کار گرفتیم تا مشکلات و معضلات احتمالی جانبازان را به سرعت برطرف کنیم.

در این مراسم معنوی با تجلیل از خانواده‌های جانبازان از فرزندان دارای رتبه و جایگاه آنها نیز تجلیل شد.

به گزارش فارس، همزمان با هفته جانباز و سالروز میلاد امام سجاد (ع) در مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) اردبیل نیز مراسم جشنی برگزار شد و از نیکوکاران این مرکز تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این مراسم از حضرت عباس (ع) به عنوان نماد ایمان، وفا و عشق به ولایت یاد کرد و گفت: شهدا و جانبازان ما به همراه دیگر ایثارگران ذخایر همیشه جاوید انقلاب هستند که باید حرمت و شأن آنها حفظ شود.

رویا احمدیان افزود: در مرکز نگهداری توانبخشی حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) اردبیل 193 زن و 35 مرد معلول و فاقد حرکت جسمی و روحی نگهداری می‌شود.

وی تصریح کرد: اکثر منابع مالی این مرکز با کمک مردم و حمایت خیرین تأمین شده و ما بیش از هر زمان دیگر به پشتیبانی خیرین در اداره این مرکز نیاز داریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول