اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی بوشهر خبر داد

اجرای طرح توانبخشی معلولان در 141 روستای بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از اجرای طرح توانبخشی معلولان در 141 روستای استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح توانبخشی معلولان در 141 روستای بوشهر
اکبر گرگوری‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از جرایم اجتماعی در راستای سالم‌سازی جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی استان بوشهر است.
وی افزود: منطقه عسلویه از مناطق حساس و مهم در استان است و با توجه به مهاجرت تعداد زیادی از کارگران و کارکنان غیربومی به این منطقه، باید نسبت به راه‌اندازی مرکز کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد در این منطقه اهتمام ورزیم.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطر نشان کرد: باید نسبت به راه‌اندازی مراکز تفریحی، فرهنگی و رفاهی در این منطقه اهتمام بیشتری داشته باشیم و نسبت به احداث مجتمع فرهنگی و سینما و مراکز فرهنگی اقدام کنیم تا جوانان به سمت برنامه‌های سالم و جذاب کشیده شوند.
گرگوری‌مطلق یادآور شد: سازمان بهزیستی استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی اقدامات زیادی در راستای اجرای ارتقای سلامت روانی و اجتماعی انجام داده و به نتایج خوبی نیز دست پیدا کرده‌ایم.
این مسئول از اجرای طرح افزایش توانبخشی معلولان در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در راستای افزایش توانبخشی در معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی در استان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌ایم که به تدریج و با نظارت بهزیستی انجام خواهد شد.
گرگوری‌مطلق از اجرای طرح توانبخشی معلولان در 141 روستای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون طرح توانبخشی معلولان در 141 روستای استان اجرایی شده و امیدوار هستیم نهادهای ذیربط نیز همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند تا در این طرح به موفقیت برسیم.
وی متذکر شد: هم‌اکنون بیش از 50 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات مستمر و غیرمستمر سازمان بهزیستی بهره‌مند هستند و کیفیت‌بخشی به خدمات مهم‌ترین اولویت مسئولان این سازمان است.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در پایان اذعان داشت: در چند سال گذشته بیشترین و کیفی‌ترین خدمات به جامعه هدف ارائه شده و تلاش داریم این روند را تداوم ببخشیم.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول