اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

تسریع در احداث مجتمع فرهنگی توانبخشی قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر تسریع از روند احداث مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار قم بازدید کرد و تسریع در اتمام این پروژه را خواستار شد.

تسریع در احداث مجتمع فرهنگی توانبخشی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور به همراه معاون برنامه ریزی و معاون عمرانی خود از مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار قم بازدید کرد و ضمن تاکید بر اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه گفت: احداث چنین مجتمع‌هایی از نیازهای ضروری برای تمام اقشار به‌ویژه جانبازان و ایثارگران است.
وی تصریح کرد: این مجتمع 13 هزارمتر مربع زیربنا داشته و دارای سالن‌های ورزشی چند منظوره و استخر است که با اقدامات صورت گرفته و فاز اول آن خرداد ماه سال آینده افتتاح و آماده بهره برداری خواهد بود.
استاندار قم در خصوص اختصاص اعتبار به این مجموعه گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان از اعتبارات استانی و بیش از دو میلیارد تومان از اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص داده شده که تخصیص اعتبارات استان قم نسبت به دیگر استان‌ها برای احداث چنین مجتمع‌هایی دو برابر بوده است.
موسی‌پور از راه‌اندازی مجموعه درمانی در این مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی خبر داد و گفت: این مجموعه درمانی نیز مختص جانبازان بوده که شامل مباحث درمانی فیزیوتراپی، توانبخشی و... خواهد بود.
وی افزود: واحدهای توانبخشی این مجموعه در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع دایر خواهد شد که پس از اتمام بخش‌های ورزشی و فرهنگی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول