اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

استان در جایگاهی نیست که مصوبات دولت را نپذیرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: به صورت قطعی استان در جایگاهی نیست که از پذیرش مصوبات دولت امتناع کند و مصوبه دولت باید مورد پذیرش استان باشد.

استان در جایگاهی نیست که مصوبات دولت را نپذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام‌شریعت ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: براساس رأی‌گیری صورت گرفته، اکثریت قاطع اعضای کارگروه با توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد مخالف بوده‌اند.

وی با بیان اینکه این شهرک همراه با مصوبه‌ای بوده است و مصوبه هیئت بخش قابل توجهی اراضی را به محدوده شهرک صنعتی محمود‌آباد اضافه کرده است، اضافه کرد: البته همیشه روند به این صورت بوده که در ابتدا پیشنهاد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی یا سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه اما در مورد این موضوع به صورت معکوس عمل شده است و نظر اصفهان پرسیده نشده است، تصریح کرد: مصوبه‌ای در دولت مطرح شده و به اصفهان ابلاغ شده است و به صورت قطعی استان در جایگاهی نیست که از پذیرش مصوبه دولت امتناع کند.

وی با اشاره به اینکه مصوبه هیئت دولت باید مورد پذیرش استان باشد، ادامه داد: در برخی از موارد مصوباتی از سوی هیئت دولت ابلاغ شده اما یک ماه پس از آن این مصوبه تغییر یافته است که ادغام کارگروه مسکن شهر‌سازی با کارگروه امور زیربنایی از جمله این موارد محسوب می‌شود.

صمصام‌شریعت با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه دولت می‌تواند سبب تغییر مصوبات شود، تاکید کرد: استان باید مصوبه هیئت دولت را در راستای شهرک صنعتی محمودآباد بپذیرد اما با اطلاع‌رسانی مناسب اراضی بکر و ساخته نشده  را از محدوده شهرک صنعتی محمود‌آباد خارج کند.

وی بیان داشت: در راستای شهرک صنعتی محمود‌آباد با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر توسعه این شهرک و تأیید این مصوبه مقرر شد که در راستای مطالعه و تحقق دستگاه‌های مرتبط اقدامات مورد نیاز انجام شود و خارج شدن تمام اراضی بایر وسیع و بکر از محدوده شهرک از جمله این موارد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول