اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر لپویی:

تنها 10 درصد مصوبات دولت در شهر لپویی اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر لپویی گفت: به دلیل کم‌توجهی مسئولان اجرایی به وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهر، تنها 10 درصد از مصوبات در شهر لپویی اجرایی شده است.

تنها 10 درصد مصوبات دولت در شهر لپویی اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق یوسفعلی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهر لپویی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار دولت مبنی بر کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها نیاز به اقدام فرهنگی و زیرساختی است.

یوسفعلی خاطرنشان کرد: با مدیریت شیعی و علوی می‌توان زمینه رشد و بالندگی را در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی نهادینه و اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه افق پیشرفت در استان فارس مورد بی‌مهری قرار گرفته است، افزود: تسریع در روند زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی باید بر مبنای ظلم‌ستیزی و توجه به رعایت حقوق مردم انجام شود.

امام جمعه شهر لپویی بیان داشت: باید اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در مورد احداث ورزشگاه چند منظوره، برقراری امنیت، استقرار کلانتری، افزایش فضای سبز در برنامه‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

یوسفعلی اضافه کرد: مسکن مهر شهر لپویی زیرساخت ندارد و برای برطرف شدن معضل فرهنگی  باید از تمام توان استفاده کرد، چراکه مسئولان  پاسخ‌گوی مطالبات مردمی هستند.

وی ابراز داشت: تجهیز درمانگاه، بیمارستان، گسترش فضاهای فرهنگی به‌ویژه احداث کتابخانه، فرهنگ‌سرا و کانون‌های مذهبی از جمله نیازهای ضروری این شهر است.

فرماندار شهرستان شیراز نیز در این جلسه طی سخنانی  افزود: اگر خدمتگزار خوبی برای مردم نباشیم باید از محیط کاری و اجرایی کنار رویم.

جواد زرین‌کلاه خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به ارباب رجوع دارای تبعات منفی است و باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی تصریح کرد: فرمانداری شیراز در راستای تحقق زیرساخت‌های عمرانی و اجتماعی از تمام توان خود در شهر لپویی استفاده می‌کند.

به گزارش فارس، بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی و عملیات اجرایی سالن ورزشی و پارک بزرگ امام رضا(ع) با حضور  فرماندار شهرستان شیراز،  شهردار، امام جمعه و اعضای شورای شهر لپویی آغاز شد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول