اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‎شود

برگزاری جشنواره خدمات از مصوبات سفر دولت به گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر ارزیابی، بازرسی و شکایات استانداری گلستان گفت: در هفته دولت برگزاری جشنواره و نمایشگاه خدمات دستگاه‎های اجرایی گلستان از مصوبات سفر دولت و ارتباطات مردمی را به نمایش عموم می‌گذاریم.

برگزاری جشنواره خدمات از مصوبات سفر دولت به گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدعلی نوبخت در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: انتظار داریم تا مدیران دستگاه‎های اجرایی با آمادگی کامل در این نمایشگاه و جشنواره حاضر شوند.

وی با اشاره به برگزاری یکصدمین سفر رئیس جمهور به استان خراسان‎جنوبی که در هفته گذشته صورت گرفت بیان کرد: سفرهای استانی و حضور مسئولان کشوری در بین مردم از آرزوهای دیرینه مقام معظم رهبری بود که دولت نهم و دهم توانست این خواسته رهبری را جامه عمل بپوشاند.

مدیرکل دفتر ارزیابی، بازرسی و شکایات استانداری گلستان با تاکید بر اینکه سفرهای استانی هیئت دولت از برنامه‎ها و دستاوردهای بی‎بدیل دولت احمدی‎نژاد است اذعان کرد: این سفرها با محوریت شعار چهارگانه مهرورزی، عدالت‎محوری، خدمت به مردم و رشد و تعالی و آبادانی و تحقق کابینه 70 میلیونی مطرح شد که به حول و قوه الهی با انجام موفق یکصدمین سفر ریاست جمهوری در مشهد صورت گرفت.

نوبخت خاطر نشان کرد: به منظور پاسداشت یکصدمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت برای تبیین و تشریح اهداف و برنامه‎ها به ویژه در حوزه ارتباط مردمی و دستاوردهای سفر در دور اول، دوم، سوم و در بعضی استان‎ها در دور چهارم، جشنواره‎هایی در مشهد مقدس و در پی آن نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‎های مشهد مقدس با حضور همه استان‎ها، وزارتخانه‎ها و سازمان‎ها شکل گرفت که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی با بیان اینکه با حمایت استاندار گلستان، مدیران دستگاه‎های اجرایی و فرمانداران، خدمات انجام شده به مردم گلستان را در این غرفه به نمایش گذاشتم یادآور شد: غرفه گلستان از جمله غرفه‎های معدودی بود که حاصل زحمات همه استانداران از جمله شاعری، محمودزاده و قناعت را که در طول سفرهای اول تا سوم خدمات شایانی ارائه کردند به نمایش گذاشت.

مدیرکل دفتر ارزیابی، بازرسی و شکایات استانداری گلستان در پایان اظهار داشت: در غرفه یکصدمین سفر رئیس جمهور به مشهد، تهیه کلیپی از خدمات دولت به گلستان در سفرهای اول تا سوم، تهیه و چاپ سفرهای رئیس جمهور در قالب عکس، جمع‌آوری نامه‎های مردمی تقدیمی به رئیس جمهور در سفرهای اول تا سوم، چاپ کتابچه حاوی نامه‎ها و ملاقات‎های مردمی رئیس جمهور تحت عنوان کتابچه نسیم بهاری با بیش از 500 جلد کتاب چاپ شد که با استقبال خوب مردم در مشهد مقدس روبرو شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول