اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات آبیک:

تمام مصوبات هیئت دولت در آبیک محقق شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک گفت: هیچ تعهد معوقه‌ای به دولت نداریم، به دلیل اینکه تمام مصوبات هیئت دولت صد در‌صد و حتی تا 200 درصد در این شهرستان تحقق یافته و اجرایی شده است.

تمام مصوبات هیئت دولت در آبیک محقق شده است

یوسف پرواسی امروز به بهانه سالروز جهانی مخابرات و ارتباطات د‌ر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: مخابرات د‌ر توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نقش بسزایی دارد، لذا هر چه قدر اطلاعات و ارتباطات شفاف‌تر باشد تصمیم‌گیری‌ها مفیدتر و سازنده‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه د‌ر زمینه دولت الکترونیک بسترهای لازم فنی و مخابراتی در شهرستان آبیک وجود دارد، افزود: همه امکاناتی که در شهرهای بزرگ کشور نظیر سیستم‌های بانکی، مخابراتی و اینترنتی وجود دارد در شهرستان آبیک نیز موجود است.

این مسئول ادامه داد: فرهنگ‌سازی در زمینه عملیاتی شدن دولت الکترونیک در جامعه، کاهش هزینه‌های درون شهری و برون‌شهری،‌ کاهش زمان و ترافیک، عدم استفاده از کاغذ و عدم نیاز به فعالیت‌های اضافه را برای مردم به همراه دارد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک با اشاره به وجود سیستم الکترونیک در این اداره تصریح کرد: مردم با یک بار مراجعه به مخابرات می‌توانند با دریافت یک رمز از مخابرات درخواست‌های خود را از طریق سیستم مخابرات وارد و از طریق تلفن ثابت نسبت به پرداخت قبوض، خرید تلفن و اینترنت اقدام کنند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول