اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری:

مصوبات استانی دولت در بخش عشایر چهارمحال و بختیاری اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مصوبات سفرهای اول تا چهارم هیئت دولت به این استان در بخش عشایر اجرایی شده است.

مصوبات استانی دولت در بخش عشایر چهارمحال و بختیاری اجرایی شد

خالد طاهری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور نهم و دهم در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تمامی مصوبات سفرهای اول تا چهارم هیئت دولت به این استان در بخش عشایر اجرایی شده است.

وی افزود: با تأمین اعتبار لازم در راستای اتمام پروژه‌های در دست اجرا در این استان تا پایان سال مالی جاری شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.

طاهری با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در این استان، گفت: پروژه تأمین آب اراضی کشاورزی در شهرستان کوهرنگ، پروژه تأمین آب اراضی کشاورزی روستای شیاسی در شهرستان اردل از جمله پروژه‌های در دست اجرا در این استان است.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های در دست اجرا در این استان تا سه ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره بر ضرورت برگزاری این نمایشگاه، گفت: معرفی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت موجب خواهد شد تا مردم بیش از گذشته با خدمات دولت آشنا شوند که این امر در همبستگی ملی مردم بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

خالدی، آشنایی مردم با اقدامات صورت گرفته مسئولان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: مسئولان نیز باید بیش از پیش در راستای خدمات‌رسانی به مردم این ولی نعمتان خود تلاش کنند.

نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور دهم همزمان با آغاز یکصدمین سفر هیئت دولت در استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول