اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمالی خبر داد

پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفرهای هیئت دولت در اردکان

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان از پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفرهای دور اول، دوم و سوم ریاست جمهوری در شهرستان اردکان خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفرهای هیئت دولت در اردکان

احمد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با ارائه گزارشی از این مصوبات اظهار داشت: 47 مصوبه مربوط به دور اول سفر ریاست جمهوری است که از این تعداد 43 پروژه با پیشرفت فیزیکی 100 درصد اجرا شده و بقیه مصوبات نیز در حال اجراست.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ضیایی اردکان و احداث اورژانس بین‌راهی ساغند، احداث دو سالن ورزشی در شهر اردکان و دو مجموعه ورزشی و روستایی ترک‌آباد و مزرعه نو همچنین گازرسانی به پنج روستا از توابع بخش عقدا از جمله مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور به یزد است.

کمالی عنوان کرد: 56 مصوبه مربوط به دور دوم سفر ریاست جمهوری است که از این تعداد 32 مصوبه با پیشرفت فیزیکی 100 درصد اجرا شده است.

وی ادامه داد: صدور مجوز احداث مجتمع آموزش عالی اردکان، تکمیل مرکز تحقیقات سالمندی، تکمیل جاده اردکان ـ هامانه، راه‌اندازی و نصب 10 سایت BTS جاده‌ای به منظور پوشش تلفن همراه محور یزد - طبس، گازرسانی به محور صنعتی اردکان ـ عقدا و بهره‌برداری از بخش CCU بیمارستان ضیایی اردکان از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌هایی است که تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار اردکان درباره مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهور نیز عنوان کرد: انجام مطالعات بزرگراه اردکان ـ چوپانان ـ دامغان به عنوان محور ارتباطی جنوب به شمال کشور، صدور مجوز احداث مجموعه مسکونی صنایع خرانق، احداث مرکز تحقیقات محیط زیست، احداث اورژانس و بخش ارتوپدی بیمارستان ضیایی، احداث دانشکده طب سنتی، احیا بازار بزرگ و مجموعه فرهنگی هنری کاروانسرای سلطان و ساماندهی بافت تاریخی محله شریف‌آباد و کمک به تکمیل مصلی شهرهای اردکان و احمدآباد نیز از پروژه‌های شاخص تکمیل شده از دور سوم سفر ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول