اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استان فارسی‌ها صورت گرفت

ساخت گلخانه صنعتی در کربلای معلی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از تکمیل ساخت گلخانه صنعتی کربلای معلی توسط مردم فارس خبر داد.

ساخت گلخانه صنعتی در کربلای معلی
عبدالرسول مختارنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این گلخانه که با مساحت یک‌هزار مترمربع زیربنا در کنار نهر فرات ایجاد شده گل‌های رز هلندی پرورش داده شده و از آنها برای تزئین ضریح مطهر امام حسین (ع) استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین با پیش‌بینی‌های صورت گرفته گل‌های رز پس از نصب روزانه در حرم مطهر، با دستگاه مجهزی خشک شده و به صورت تبرک به زائران اهدا می‌شود.
مختارنژاد با بیان اینکه مردم نیک‌اندیش استان فارس در سال‌های گذشته کمک‌های قابل توجهی به توسعه عتبات عالیات کرده‌اند ابراز داشت: بی‌شک بازسازی عتبات عالیات و هنرمندی‌هایی که توسط هنرمندان این استان به ویژه شهر شیراز انجام می‌شود مانند یک میراث و هنر ارزشمند باقی می‌ماند و ماندگار می‌شود.
به گزارش فارس، کمک‌های مردم استان فارس به بازسازی عتبات عالیات همچنان با قوت بیشتری ادامه دارد و در اربعین حسینی مردم این استان هدایای خود شامل قرآن، مفاتیح و فرش‌های ماشینی را به عتبات عالیات ارسال کردند.
نیک‌اندیشان استان فارس برای پرداخت نذورات خود در ساخت و تجهیز عتبات عالیات می‌توانند از شماره حساب‌های 11 بانک انصارالمجاهدین و 1717 بانک مهر استفاده کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول