اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

4 کارخانه صنعتی کهنوج در سال 90 بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: بهره‌برداری از 4 کارخانه صنعتی و مواد غذایی از اقدامات مهم بخش صنعت طی سال گذشته در شهرستان کهنوج است.

4 کارخانه صنعتی کهنوج در سال 90 بهره‌برداری شد

عباس اطمینانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های آغاز شده در این شهرستان در سال 90 اظهار داشت: آغاز پروژه گازرسانی به شهرستان کهنوج با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از مهم‌ترین طرح‌ها در این شهرستان بوده است.

وی افزود: انتقال گاز به نیروگاه یک‌هزار مگابایتی، آغاز ساخت پل ورودی شهر کهنوج، تکمیل سیستم فاضلاب شهری و واگذاری  700 انشعاب از آن به خانوارها از دیگر پروژه‌های آغاز شده در این شهرستان است.

اطمینانی با اشاره به آغاز ساخت مسکن مهر در سال 90 در این شهرستان عنوان کرد: یک‌هزار و 500  واحد مسکن مهر که 400 واحد آن از طریق تعاونی‌های مسکن است در این شهرستان آغاز و در حال ساخت است.

وی افزود: پیگیری برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای منازل فرسوده شهری از اقدامات انجام شده در سال 90 در بخش مسکن بوده است.

فرماندار کهنوج با بیان مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بخش درمان در این شهرستان خاطرنشان کرد: ساخت سه درمانگاه شهری و ساخت اورژانس 12 فروردین از مهم‌ترین اقدامات بخش درمان این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش تصریح کرد: تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور، راه‌اندازی دانشگاه پردیس جهاد کشاورزی و آغاز و تکمیل ساختمان دانشگاه علمی کاربردی از مهم‌ترین اقدامات در این بخش بوده است.

اطمینانی با بیان مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بخش راه اذعان داشت: آسفالت ده‌ها کیلومتر راه روستایی، تکمیل و بهره‌برداری باند دوم جاده کهنوج به جیرفت تا بهادرآباد از اقدامات انجام شده در این بخش است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهنوج با اشاره به اقدامات اقتصادی و صنعتی صورت گرفته در سال 90  در این شهرستان تصریح کرد: واگذاری 30 دستگاه تاکسی به مددجویان کمیته امداد، پیگیری مسائل معدن تیتانیوم کهنوج با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و بهره‌برداری از چهار کارخانه صنعتی و مواد غذایی از اقدامات این بخش در کهنوج بوده است.

اطمینانی خاطرنشان کرد: پیگیری احداث کارخانه کاشی و سرامیک با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان واشتغال زایی برای 500 نفر از اقدامات انجام شده در بخش اقتصادی بوده است.

وی گفت: همچنین طی سال گذشته پیگیری ارتقای بخش فاریاب به شهرستان نیز انجام شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول