اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

منتظر سرمایه‌گذار برای بازگشایی کارخانه کشت و صنعت هستیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بروز برخی مشکلات برای تامین مواد اولیه در شرکت کشت و صنعت گفت: منتظر اقدام سرمایه‌گذار برای بازگشایی مجدد کارخانه هستیم.

منتظر سرمایه‌گذار برای بازگشایی کارخانه کشت و صنعت هستیم

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به نقش شرکت غنچه در تولید و اشتغالزایی استان و کشور اظهار داشت: این شرکت با 700 نفر کارگر دارای برند ملی و بین‌المللی است و کسی تصور نمی‌کرد که دچار این مشکلات و موانع بشود.

وی با انتقاد از سرمایه‌گذار به دلیل عدم هماهنگی با شورای تامین استان در زمان تعطیلی و متوقف کردن کارخانه تصریح کرد: در جلسه‌ای که با وی داشتیم گفته شد که بخشی از مساعدت‌ها مربوط به استان است و بخش دیگر مربوط به خود سرمایه‌گذار است که باید با جدیت ورود پیدا بکند.

ابراهیمی در مورد آخرین کارگران مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند، خاطرنشان کرد: این کار به صورت موقتی با هدف حمایت از کارگران انجام شده است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: ایشان با یک سری مشکلات در تهیه مواد اولیه مواجه شده بودند که جلسات متعددی در این مورد گذاشتیم و آقای مدلل سرمایه‌گذار باید به تعهدات خود در بازگشایی مجدد کارخانه پایبند باشند.

این مسئول در مورد پیگیری‌های انجام گرفته در این مورد گفت: تاکنون چهار جلسه کمیسیون کارگری داشتیم همچنین با وزرای کار و اقتصاد نیز جلساتی داشتیم و در عین حال منتظر اقدام سرمایه‌گذار این کارخانه هستیم تا آن وقتی که خود آقای مدلل به شرط تامین مواد اولیه تعیین کرده بود این شرکت بازگشایی بشود.

به گزارش فارس، شرکت کشت و صنعت شمال در شهرستان میاندرود یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات شمال و کل کشور محسوب می‌شود که در ماه‌های اخیر با مشکلاتی از جمله عدم توانایی تامین مواد اولیه مواجه شد که منجر به توقف موقت این شرکت شد.

هر چند از آغازین روزهای بروز این مشکل مسئولان استان تمام قد برای رفع موانع موجود که ریشه در خارج از استان دارد کوشیدند، اما با تمدید بیمه بیکاری کارگران برای سه ماه دیگر نگرانی‌ها برای آغاز به کار مجدد این شرکت وجود دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول