اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی اعلام کرد

بهره‌برداری از 10 تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال 91 شاهد بهره‌برداری 10 تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خواهیم بود.

بهره‌برداری از 10 تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

 مهدی داداشی زین‌‌الدین امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از این تعداد تصفیه خانه 3 مورد از آنها تا پایان سال جاری و 10 مورد دیگر نیز تا انتهای سال 91 به اتمام می‌رسند.

وی با اشاره به زیرساخت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی، افزود: 13 شهرک و ناحیه صنعتی استان از گاز شهری بهره‌مند هستند و دهه فجر امسال یکی دیگر از شهرک‌های صنعتی استان دارای گاز شده است.

این مسئول با تاکید بر گاز رسانی به سایر شهرک و نواحی صنعتی استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر لوله کشی گاز در شهرک‌ها وجود دارد و منتظر ایجاد شبکه گاز به شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

داداشی زین‌‌الدین با بیان اینکه عملیات آبرسانی و استفاده از امکانات مخابراتی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد شده است، اعلام کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گام‌های موثری برداشته است.

رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی اظهار داشت: شهرک و نواحی صنعتی استان در مناطقی هستند که امکانات زیربنایی در آنها تعبیه شده است.

در حال حاضر 20 ناحیه و شهرک صنعتی در استان آذربایجان غربی وجود دارد و بر اساس مصوبات موجود در این زمینه در سالهای آینده شاهد افزایش این تعداد به 33 شرکت و ناحیه صنعتی خواهیم شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول