اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

بانک‌ها برای ضمانت وام‌های قرض‌الحسنه سخت‌گیری نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: بانک‌ها در زمینه ضمانت وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که به مردم پرداخت می‌شود، سخت‌گیری نکنند و با ضمانت‌های معتبر وام‌ها را پرداخت کنند.

بانک‌ها برای ضمانت وام‌های قرض‌الحسنه سخت‌گیری نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی پیش از ظهر امروز در شورای بانک‌های شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مجموعه کارکنان بانک‌های شهرستان عنبرآباد از اقشار پرتلاش و تربیت شده این نظام و انقلاب هستند.
وی افزود: آنان همیشه به عنوان یک امین به مردم مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت‌رسانی می‌کنند.
مشایخی با توجه به اینکه بیشترین مراجعه مردم در سطح نهادها به بانک‌ها است، تصریح کرد: رعایت قانون و تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین وظیفه شرعی و قانونی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌ها است.
وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم خدمات خوبی صورت گرفته است، ابراز داشت: به ویژه در مورد تأمین مسکن اقدامات مطلوبی در سطح کشور انجام شده است.
مشایخی گفت: در شهرستان عنبرآباد نیز با همکاری بانک‌ها وام‌های مسکن در سطح گسترده‌ای پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.
وی عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن مسکن مهر و احداث منازل روستایی باید جدیت بیشتری صورت گیرد تا این نیاز مردم که نخستین نیاز آن‌ها نیز است، هر چه سریع‌تر حل شود.
فرماندار عنبرآباد یکی دیگر از خدمات دولت را هدفمندی یارانه‌ها ذکر و خاطرنشان کرد: باید مردم بیشترین همکاری را در این راستا با اداره‌ها و نهادها داشته باشند.
مشایخی با اشاره به اینکه این قانون به نحو مطلوبی در سطح کشور در حال اجرا است، بیان داشت: با توجه به اینکه بانک‌ها مهم‌ترین نقش را در پرداخت یارانه‌های نقدی به مردم دارند، باید در مسیر پرداخت آن‌ها به بهترین صورت ممکن به مردم خدمت‌رسانی کنند.
وی با تأکید بر اینکه می‌توان مشکل مردم را با ضامن معتبر رفع کرد، اذعان داشت: بانک‌ها در زمینه ضمانت وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که به مردم پرداخت می‌شود، سخت‌گیری نکنند و با ضمانت‌های معتبر نیز اینگونه وام‌ها را پرداخت کنند.
مشایخی با توجه به خدمات‌دهی بانک‌ها از طریق خودپردازها اظهار داشت: خودپردازهای بانک‌ها در سطح شهرستان برای برطرف کردن نیاز مردم باید به صورت شبانه‌روزی فعال باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول