اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد صورت گرفت

پرداخت 56 هزار وام قرض‌الحسنه مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شکل‌گیری این نهاد تاکنون 56 هزار و 216 فقره وام قرض‌الحسنه از سوی این نهاد مقدس به مردم این استان پرداخت شده است.

پرداخت 56 هزار وام قرض‌الحسنه مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد

مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از ابتدای تاسیس کمیته امداد تاکنون 56 هزار و 216 فقره وام کم بهره به مددجویان و افراد نیازمند با اعتباری بالغ بر 211 میلیارد ریال از سوی این نهاد پرداخت شده است.

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد از اصیل‌ترین نهادهایی است که در اوایل عمر انقلاب با دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تاسیس و با مزین شدن به نام مقدس امام خمینی (ره) از هیچ تلاشی برای خدمت به محرومان دریغ نکرده است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با شعار حمایت از محرومان و به پشتیبانی مردم پا به عرصه وجود گذاشت و به همین لحاظ این وظیفه خطیر به کمیته امداد واگذار شده که به لطف خدا این نهاد از این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون آمد.

وی از پرداخت 531 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در شهرستان بهمئی در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری این تعداد فقره وام قرض‌الحسنه به خانواد‌ه‌های مددجو و افراد نیازمند با اولویت مددجویان زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است.

حیدری ادامه داد: این تسهیلات با اعتبار نزدیک به 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات امداد تامین شده است.

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون کمیته امداد جایگاه واقعی خود را در میان مردم به ‌ویژه نیازمندان باز کرده و خدمات این نهاد موجب شده تا مردم به دیده احترام به آن بنگرند.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس کمیته امداد تاکنون 56 هزار و 216 فقره وام قرض‌الحسنه از سوی این نهاد مقدس به مردم این استان پرداخت شده خاطرنشان کرد: رویکرد جدید کمیته امداد به سمت ایجاد اشتغال و کاهش وابستگی نیازمندان به کمک‌های مالی این نهاد است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول