اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم عنوان کرد

اختصاص 20 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت: سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار داده شده است.

اختصاص 20 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی امروز در دیدار مدیران کل استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: میزان افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در قم در شرایط کنونی از 5.3 درصد به 3.8 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به رشد 527 درصدی افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در حوزه اشتغال طی سال گذشته افزود: در سال جاری، ساماندهی تمام مشاغل روستایی و شهرهای کوچک به شورای عالی اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم از رشد 40 درصدی مشارکت‌های مردمی در سال گذشته خبر داد و گفت: مردم قم به طور متوسط ماهی یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمک‌های کمیته امداد در دو قالب تسهیلات و کمک‌های بلاعوض صورت می‌گیرد، بیان کرد: سال گذشته 4 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در اختیار مددجویان قم قرار گرفته است.

جلالی با بیان اینکه هم‌اکنون چند پروژه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان در استان قم توسط کمیته امداد در حال اجراست، افزود: سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم خاطرنشان کرد: وام‌هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار افراد قرار می‌دهد تا سقف 8 میلیون تومان و بدون کارمزد بوده و تسهیلات بانکی نیز تا سقف 20 میلیون تومان و با کارمزد چهار درصد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب به نام سال « تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی» تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد تا اشتغالزایی بیشتری برای خانواده‌های زیر پوشش خود انجام دهد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول