اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم:

زندانیان قمی از وام‌ قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم از اعطای وام قرض‌الحسنه به 79 نفر از زندانیان خبر داد.

زندانیان قمی از وام‌ قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند
حسین شریعت‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از زندانیان با آغاز سه ماهه سوم سال اظهار داشت: یک هزار و 169 پرونده از زندانیان در انجمن وجود دارد که از آنها حمایت‌هایی در زمینه‌های مختلف انجام گرفته است.
وی با بیان تعداد معرفی‌شدگان به کمیته امداد امام خمینی افزود: 63 نفر در این مدت به کمیته امداد امام خمینی برای استفاده از خدماتی که برای آنها در نظر گرفته شده است، معرفی شده‌اند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم همچنین ادامه داد: سه نفر نیز برای تشکیل پرونده، شرکت در کلاس‌های توانبخشی و دریافت دارو به سازمان بهزیستی معرفی شده‌اند و آنها نیز از خدمات مختلف بهره‌مند شده‌اند.
شریعت‌پناه با اشاره به اینکه تعدادی از زندانیان هم به بیمه ایرانیان معرفی شده‌اند، عنوان کرد: در این زمینه نیز 16 مورد معرفی به بیمه ایرانیان برای صدور دفترچه انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: سه نفر در راستای معرفی زندانیان به مراکز خیریه به مرکز خیریه الزهرا(س) برای دریافت جهیزیه و 9 مورد به خیریه آبشار عاطفه‌ها برای کمک‌های موردی معرفی شده‌اند و 13 مورد نیز برای دریافت وام قرض‌الحسنه به صندوق خیریه ذخیره علوی مراجعه کرده‌اند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم با بیان دیگر حمایت‌های این انجمن گفت: 46 مورد برای دریافت وام قرض‌الحسنه به منظور رهن و تعمیر منزل و شهریه دانشگاه فرزند مددجو به صندوق ذخیره علوی معرفی شده‌اند.
شریعت‌پناه به ارائه وام قرض‌الحسنه برای این افراد اشاره و خاطر نشان کرد: 13 مورد برای دریافت وام به بانک ملت، پنج مورد به بانک کشاورزی و 15 مورد برای دریافت وام قرض‌الحسنه با مبالغ مختلف به بانک مهر معرفی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان نیازمند از خدمات درمانی رایگان هم بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: خانواده‌های زندانیان برای استفاده از خدمات درمانی رایگان به بیمارستان‌های مختلف معرفی می‌شوند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم تصریح کرد: 17 مورد برای ویزیت رایگان به بیمارستان کودکان، کامکار، الزهرا، نکویی و ایزدی معرفی شده‌اند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول