اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور وام کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد:

پرداخت 4 هزار وام قرض‌الحسنه به نیازمندان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور وام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: امسال کمیته امداد 4 هزار و 152 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت کرده است.

پرداخت 4 هزار وام قرض‌الحسنه به نیازمندان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، کورش معمری اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات اولیه نیازمندان و مددجویان این نهاد از ابتدای امسال تاکنون بر اساس ضوابط به 4 هزار و 152 مددجو و نیازمند تسهیلات پرداخت کرده است.
وی اضافه کرد: برای این تعداد مددجو اعتباری بالغ بر 48 میلیارد و 932 میلیون ریال  به صورت تسهیلات هزینه شده است.
رئیس اداره امور وام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار داشت: تمام این تسهیلات از محل اعتبارات امور وام کمیته امداد و به صورت کاملاً قرض‌الحسنه و بدون هیچ‌گونه سودی پرداخت می‌شود.
وی بازپرداخت این تسهیلات را بلندمدت عنوان کرد و گفت:‌ این وام‌ها در زمینه کارگشایی، مسکن، اشتغال و محکومان غیر عمد  است که با توجه به نیاز و مشکل فرد به مددجو پرداخت می‌شود.
معمری با بیان اینکه تسهیلات کمیته امداد همه ساله بر اساس تحقیقات صورت گرفته و تشخیص نیاز آنان به مددجویان اعطا می‌شود، گفت: در مدت مشابه سال گذشته نیز دو هزار و 326 فقره وام در زمینه کارگشایی، مسکن، خودکفایی و محکومان غیر عمد به مددجویان و نیازمندان پرداخت شد که اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 291 میلیون ریال هزینه شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول