اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چناران خبر داد

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان چناران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چناران گفت: در سال جاری یک میلیارد و 100میلیون تومان در قالب وام قرض‌الحسنه به مددجویان برای اشتغال‌زایی و خودکفایی پرداخت شده است.

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد علی کوثری ظهر امروز در جشن خود کفایی 33 خانواده کمیته امداد چناران اظهار کرد: یک هزار و 140 طرح خودکفایی در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران اجرا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چناران ادامه داد: طرح‌های خودکفایی در زمینه صنعتی، کشاورزی، دامپروری است که با اجرای این طرح‌ها تعداد زیادی به خوداتکایی رسیدند.

کوثری افزود: از ابتدای سال ۹۰ تا کنون یک میلیارد و 100میلیون تومان در قالب وام قرض‌الحسنه به مددجویان برای اشتغالزایی و خودکفایی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چناران ادامه داد: 277 میلیون ریال امسال زکات در شهرستان چناران جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته 16درصد رشد داشته است و این مبلغ در اهدا کالا به محرومان، اطعام ایتام و محرومان، کمک هزینه تحصیلی و درمانی استفاده شد.

کوثری اظهار کرد: در چناران 120نفر از نوعروسان یتیم در انتظار جهیزیه هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چناران به طرح اکرام ایتام اشاره کرد و گفت: در چناران همه ایتام دارای حامی هستند ولی به این معنا نیست که به حامی نیاز ندارند بلکه با توجه به مشکلات عدیده این ایتام نیاز به حمایت‌های مالی دیگر هستند.

حجت‌الاسلام مظفر تاجی امام جمعه شهرستان چناران در ادامه این مراسم گفت: نهاد کمیته امداد از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه چناران افزود: امروز به برکت انقلاب شاهد سربلندی‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف هسته‌ای، فضایی و غیره هستیم که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

امام جمعه چناران خاطرنشان کرد: خداوند به وسیله کمک کردن به هم نوع، انسان‌ها را مورد امتحان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول