اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تامین نیاز خانواده‌های نیازمند زنجانی صورت گرفت

پرداخت 1600 فقره وام قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در راستای برطرف شدن نیاز‌های خانواده‌های نیازمند زنجانی یک هزار و 600 فقره وام قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد زنجان پرداخت شده است.

پرداخت 1600 فقره وام قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد زنجان

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به رویکردهای جدید کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: در این رویکرد مسئولان در تلاش به منظور بر طرف کردن خانواده‌های نیازمند و کاهش وابستگی دائمی آنها به کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی در کمیته امداد اضافه کرد: پرداخت کمک‌های موردی به خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌هایی است، که توسط کمیته امداد ابهر صورت گرفته است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد خانوارهای زیر پوشش امداد زنجان با اجرای طرح پالایش کاهش یافته است، ادامه داد: پرداخت کمک‌های موردی به خانواده‌های نیازمند از دیگر مسائلی است که در رویکردهای جدید امداد مورد نظر قرار گرفته ست.

وی اذعان داشت: در طول 9 ماهه سال جاری 11 هزار و 511 خانواده نیازمند به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مراجعه کرده و از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

حسنی تصریح کرد: از تعداد خانواده‌هایی که در طول 9 ماهه به کمیته امداد زنجان مراجعه کردند، 9 هزار و 397 خانواده به صورت خود مراجعه به این نهاد مراجعه کرده‌اند.

وی همچنین یادآور شد: یک هزار و 734 خانواده زنجانی نیز از طریق سازمان‌های و شبکه‌های مردمی به کمیته امداد معرفی شده و از کمک‌های این نهاد استفاده کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: بیشترین تعداد خانواده‌هایی که از کمک‌های موردی کمیته امداد استفاده کرده‌اند، خانواده‌های روستایی بودند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور رفع شدن مشکلات معیشتی خانواده‌های نیازمند زنجانی یک هزار و 631 فقره وام از طریق قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

حسنی خاطر نشان کرد: همچنین یک هزار و 904 خانواده نیازمند نیز از کمک‌های نقدی و فوری کمیته امداد زنجان استفاده کرده‌اند.

وی افزود: خانواده‌هایی که کمک‌های موردی به آنها شده بر اساس نوع نیاز و مشکلی که داشتند، مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: کمک‌های موردی که به خانواده‌های نیازمند شده در بخش درمان، مسکن، تحصیل، اجاره، وام خود اشتغالی، تعمیر مسکن مورد مساعدت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول