اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه:

فرمانداری به دنبال برطرف کردن مشکلات معلولان تربت‌حیدریه است

خبرگزاری فارس: فرماندار تربت‌حیدریه با بیان اینکه باید امکانات لازم را برای نگه‌داری و مساعدت خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول هستند، فراهم کرد، گفت: همه امکانات این شهرستان را برای برطرف کردن مشکلات این افراد به‌ کار می‌گیریم.

فرمانداری به دنبال برطرف کردن مشکلات معلولان تربت‌حیدریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حسن فتحی‌نیا صبح امروز با معلولان موسسه خیریه امام سجاد(ع) تربت‌حیدریه و معلولان زیر 14 سال این موسسه دیدار کرد.

فرماندار تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: توجه به رفع مشکلات این قشر نوعی صدقه جاریه و کار خداپسندانه است، بنابراین همه امکانات شهرستان را برای رفع مشکلات این افراد به‌ ویژه مربیان به ‌کار می‌گیریم.

فرماندار تربت‌حیدریه از خیّران و افرادی که تمکن مالی دارند خواست با مراجعه به این مراکز مسئولان، هیئت امنا و مربیان این مرکز را در نگه‌داری مطلوب‌تر این افراد یاری کنند زیرا سلامت نعمتی است که باید شکرگزار آن بود.

وی به مساعدت‌های مالی و عاطفی دولت نهم و دهم از این‌گونه افراد به‌ ویژه در شهرستان تربت‌حیدریه و از والدینی که قادر به نگه‌داری این‌گونه فرزندان خود نیستند، اشاره کرد و افزود: ماهانه توسط بهزیستی علاوه بر مبلغ 45 هزار و 500 تومان یارانه نقدی که دولت به افراد می‌پردازد مبلغی به ازای هر فرد نیز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول